Nejste přihlášen/a.
zdravím ztratil jsem papírek s napsaným číslem pro přístup do internetovýho bankovnictví mýho účtu, maj tam super pomoc, číslo na který máš zavolat, ale tam je záznamník a chce abych zadal identifikační číslo klienta :D ve smlouvě ani potvrzení o vydání karty nic takovýho není :D neví někdo co s tim?
Dobrý den,
náhodou jsem narazil na váš dotaz na tomto serveru. Vzhledem k tomu, že pracuji v mBank, tak jsem schopen vám pomoci.
Napište mi prosím celé jméno a datum narození na vit.novak@cz.mbank.eu a já vám obratem zašlu vaše klientské ID. Pokud nemáte ani heslo, tak vám ID nepomůže a budete muset požádat o zaslání nového aktivačního balíčku (přes mLINKU), nebo zajít na jedno z našich obchodních míst.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vítek Novák
mBank webmarketing specialist
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.