Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

MBANK bankovnictví po netu

Od: senator* odpovědí: 5 změna:

zdravím ztratil jsem papírek s napsaným číslem pro přístup do internetovýho bankovnictví mýho účtu, maj tam super pomoc, číslo na který máš zavolat, ale tam je záznamník a chce abych zadal identifikační číslo klienta :D ve smlouvě ani potvrzení o vydání karty nic takovýho není :D neví někdo co s tim?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vitekn*
hodnocení

3x

Dobrý den,

náhodou jsem narazil na váš dotaz na tomto serveru. Vzhledem k tomu, že pracuji v mBank, tak jsem schopen vám pomoci.

Napište mi prosím celé jméno a datum narození na vit.novak@cz.mbank.eu a já vám obratem zašlu vaše klientské ID. Pokud nemáte ani heslo, tak vám ID nepomůže a budete muset požádat o zaslání nového aktivačního balíčku (přes mLINKU), nebo zajít na jedno z našich obchodních míst.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Vítek Novák

mBank webmarketing specialist

 

hodnocení

2x

Zkuste zavolat na mLinku 844 777 000 a tam se zeptat. Bohužel ty automaty a "samoobsluhy" už jsou dnes skoro všude a dopátrat se tam živého člověka dá docela fušku.

doplněno 27.02.12 15:19:

Já u těch automatů zkouším mačkat nulu,občas to spojení na živého operátora vyjde.

 

lui*
hodnocení

0x

Ve smlouvě to určitě je. Je potřeba to pohledat.

 

buss
hodnocení

0x

Mrkněte se na smlouvu.

 

senator*
hodnocení

děkuju všem už jsem to vyřešil přes operátora po telefonu :) dík

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]