Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dluh u Telefoniky O2

Od: geisha odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, prosím o radu, chtěla jsem si ověřit zdali u telefoniky o2 nemám nějaký dluh za služby nebo za cokoliv, i přesto že 3roky od nich žádnou službu neodebírám, na zákaznické lince mi sdělili že dluh tam je ale nevědi jestli už nebyl uhrazen v předešlé době inkasní agentuře a jméno inkasní agentury co mi dali kredit expres 2005 jsme nikde nedohledala a nemají na ní prý žádný kontakt, s jedinou inkasní agenturou kterou jsme něco řešila byla MBA a té jsme dluh vyrovnala, ale tuto spolenčost nemohu nikde dohledat, pokud mám u nich nějaký dluh, nemám ho ani kde jak zaplatit, protože nemám žádné číslo učtu, žádnou fakturu , ani jméno společnosti která by po mě vlastně měla platbu požadovat. Toto se mi zdá opravdu nesolidní jednání. děkuji za jakoukoliv zpravu.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

artik*
hodnocení

0x

nesolidní je mít dluh

 

ahasver4*
hodnocení

0x

Máte od té inkasní agentury nějaký dopis o vymáhání pohledávky?Jestli Vám na O2 řekli,že nějaký dluh je,měli by Vám také řídci jaký a od kdy existuje.Trval bych na písemné zprávě od O2...Názor na O2 raději ode mě nechtějte...

doplněno 15.02.12 19:23:

geisha,a o tom právě píši...

doplněno 15.02.12 19:24:

Já Vám v tom fandím a i má rada vyzněla v tom duchu.Mohl bych Vám vyprávět neuvěřitelné věci o tom jak jednají..

geisha
hodnocení

právě že žádná tato inkasní společnost mě nekontaktovala a nenašla jsem je ani na žádných internetových stránkách , je šílené že mi společnost které bych měla být něco dlužná není schopna říct komu mám co zaplatit a za co , vyhledejte si prý společnost na internetu, poslala jsem na O2 stížnost, tak budu doufat v nějakou normální odpověd s infomracemi.

 

geisha
hodnocení

kdybych o tom že dluh vznikl nebo že vzniká veděla, uhradila bych ho již dříve, ale je to těžké když Vám nepošlou fakturu ani nic za co by jste jim měl zaplatit a , vždy když jsme požadovala podrobný výpis služeb a nebo jsme podala reklamaci, táhlo se to neskutečně dlouho a nikdo mi stejně nebyl schopen podat odpověd na to na co se ptám .

artik*

tak když jste si zjišťovala ,jestli je tam vše ok ,tak asi víte o co jde . přitom tam stačí zavolat a zeptat se ,že potřebujete uhradit dluh ,ale nemáte údaje , rádi vám to řeknou ( jdete na pobočku osobně )

geisha
hodnocení

Kontaktovala jsem každého operátora abych věděla zdali je vše všechno v pořádku než se odstěhuji, i O2 jsem kontaktovala a nebyli mi schopni odpovědět zdali ten dluh je aktuální, nebo již uhrazen byl, nebo zdali se jedná o projednávanou reklamaci před x lety.vyčkám na jejich písemnou odpověď.

artik*

reklamace se vyřizuje 30dní a né několik let .

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]