Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nákup zájezdu přes slevový portál

Od: ewa* odpovědí: 2 změna:

Jak byste řešili tento případ? Koupila jsem si dva jednodenní zájezdy přes Slevomat slevomat.cz/... První zájezd: Přes cestovku objednala termín a místo, cestovka zrušila středisko a nabídla jiné, já souhlasila. Potud by to bylo v pořádku(pominu-li, že CK lhala v diskuzi Slevomatu). Jenže pár dní před odjezdem přišly pokyny a ukázalo se, že CK smrskla dva zájezdy do jednoho autobusu. Z toho vyplynulo posunutí příjezdu a odjezdu, což znamenalo hodinu čekání ráno na lanovky a dvě hodiny večer po skončení provozu na příjezd autobusu, který měl teprve přijet z Kaprunu. Nejela jsem. Druhý zájezd: Přihláška teď přišla, pokyny přijdou dodatečně a z telefonátu CK to vypadá, že bude probíhat stejně. Skutečnost se tedy liší od uváděných údajů, na jejichž základě jsem se rozhodovala pro koupi, o možné organizační změně při nedostatku klientů ani slovo. Slevomat, který se chlubí "garancí spokojenosti"mě odkázal na řešení s CK, přestože by měl nést odpovědnost za svoje slevové akce, ne?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Slevomat Vám sice zprostředkoval zájezd, ale myslím si, že řešit by to měla ta dotyčná cestovka. Ta si udělala díky Slevomatu pořádnou reklamu a je možné, že uvedla pro klienty nepravdivé údaje. A to Slevomat nezjistí, jestli v něčem lhali, nabídne to lidem podle popisu CK. Spíš bych to řešila s ní, tam asi bude zádrhel. Slevomat jen nabídl lidem, co oni mu řekli. A za případné problémy zodpovídá CK.

Od Slevomatu jsem už nakoupila několikrát, vše jako dárky, dokonce i jeden tuzemský romantický pobyt na zámku /k padesátinám/ a pokaždé jsem byla spokojená já i obdarovaní,. Ale on se nějaký fiškus najde asi všude. Bohužel.:( Jaga.

 

flip
hodnocení

0x

Dá se říci, že jsem také spokojenou zákaznicí, tak tady jen vkládám úryvek z e-mailu, který rozesílá slevomat - zkuste napsat přímo řediteli :)

Napište řediteli
Vaše připomínky a zpětná vazba jsou pro nás opravdu důležité. Kromě non-stop emailové podpory, telefonických operátorek a diskuze u nabídek jsme nedávno zavedli chat (neboli čet). Navíc bych vám chtěl dát svoji emailovou adresu - tomas@slevomat.cz. Když budete nespokojeni nebo mi budete chtít cokoliv sdělit, tak mi napište a já slibuji, že se vašemu emailu budu osobně věnovat.

Každopádně také bych zkusila nejdříve domluvit se v CK, až když by mi dali jasné stanovisko, že nebude splněno to, co slibovali, tak se obrátila na Slevomat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]