Praskání žilek v oku

Od: Datum: 06.01.13 14:16 odpovědí: 3 změna: 06.01.13 18:50

Již po několikáté /za poslední rok asi po osmé/ mi praskla žilka v pravém oku. Oční doktor neví co s tím. Napsal mi askorutin ale jak vidno nepomáhá to. Nemáte s tím někdo zkušenost? Čím to je a jak se toho zbavit? Tlak mám v pořádku. Hrozím se jen toho, že by mi takhle praskla třeba v mozku.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.01.13 15:42
avatar

Ten ascorutin berte. Je na pružnost cév. http://www.lekynainternetu.cz/p/ascorutin-50-tbl/;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: drejdl*
Datum: 06.01.13 15:54

Podspojivkové sufuse (nepraská to v oku, ale pod spojivkou) jsou projevem několika věcí:

1. Habituální - vrozená - křehkost cév. Pokud se Vám dělají modřiny po těle i po lehkém úderu nebo i bez něj, je to ono. Udělat s tím nic nejde.

2. Projev cévní nemoci - bývá to např. ateroskleróza, kdy ukládáním cizorodých látek do cévní stěny utratí stěna pružnost a lehčeji praská. Pomůže snížit hladinu cholesterolu, dietní opatření, jako podpůrný prostředek možno vzít Ascorutin, který je složen jednak z vitaminu C a jednak z přírodní látky - rutinu - podporující pružnost cév.

3. Projev předávkování antikoagulační léčbou - pokud Vám lékař tzv. "ředí krev" přípravky jako Anopyrin, Warfarin, Godasal..., tak je nutné držet krevní srážlivost v určitých mezích. Když se srážlivost sníží příliš mnoho, je podspojivková sufuse často prvním varujícím projevem. Pomůže úprava dávkování.

4. Nezachycené zvýšení krevního tlaku. Pokud se léčíte s TK, tak i při normálních hodnotách může nastávat tzv. peak (ne Kateřina :)), kdy udeří do cévního systému vyšší tlak - třeba jen pár vteřin, a ty nejslabší prasknou.

Tak si z toho vyberte svůj případ. Jisté ale je, že samotná sufuse neznamená nic zlého pro oko a vstřebá se i sama.

Ohodnoceno: 5x
 
Od: john53let
Datum: 06.01.13 18:50

Děkuji za vyčerpávající odpověď. Vzhledem k tomu že jsem kvůli práci neustále pod dohledem lékařů, tak u mě odpadá 3 a částečně 2 /cholesterol mám trvale v normě/. 1 to také není, takže 4? Možná ten tlak, ale to bych asi musel nosit ten přístroj na měření přes den že? No ono to nebolí, ale člověk vypadá jako Quasimodo a při práci s lidmi to není moc ideální.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.