Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,
máte někdo nějaké zkušenosti se zakládáním internetového obchodu? Jsem studentka, zatím teprve zjišťuji informace a poptávám trh. Pokud nepočítám zboží, které chci prodávat, nemáte ponětí, jaký je počáteční kapitál? Co se musí zaplatit, aby se to dalo rozject? Zajímá mi kolik bych maximálně mohla být tratná, kdyby to nevyšlo. Dále by mi zajímalo, jaký je váš názor, zda se dá ještě na internetovém obchodě vydělávat, vzhledem k množství, které jich na internetu je..?
1. pokud nemáte vlastni eshop (soft) tak pravděpodobně vývoj nebo pronájem nějakého již existujícího či úprava freeware
ceny jsou různé, začínají snad na stovkách až k několika tisícům - měsíčně. vývoj záleží u koho
2. hosting a někoho kdo vám na něj bude dohlížet - často je při pronájmu v ceně - jinak také spíše stokorunové za samotný hosting, ale lidi jsou drazí, je lepší se základy naučit jestli máte malý rozpočet
3. reklama, nový eshop sám od sebe lidi nenabalí, a jak na horních položkách asi moc nevydáte, opravdu třebas tisíc dva a ne víc. tak tady je to o správné kalkulaci kolik se vám vyplatí dát za zákazníka. A pak modely ppc jako sklik a adsense (pozor na platcovstvi dph v druhem pripade) a reklamy od relevantnich partneru. Zaroven nejake zakladni SEO. Tady uz se to blbe vycisli. Slusne SEO vas na uvod vyjde na nekolik tisic a pak uz mesicni platby ci podle firmy za vysledek taky x tisic a reklama zavisi na vasem rozpoctu.
nic proti jsem vyucenej automechanik, prodavam detske obleceni a pred rokem jsem o seu vedel asi tolik co ted o jadernej fyzice a zrovna v tuhle chvily okupuji na seznamu a google z obouma shopama prvni stranku na 79 klicovych slov a nikdy jsem nepouzil zadne blackhat seo vse jen podle pozadavku seznamu a google a to i na slova za ktera seo firmy chtely i 5000,- mesicne za jedno a z mesicnima nakladama okolo 1500,- na jeden shop zadna ppc ani ostani nesmyslne platby .