Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odmítnutí zboží při převzetí

Od: klusik* odpovědí: 4 změna:
Ahoj, mám takový specifický dotaz;
pokud bych si objednal zboží a při doručení zboží po mně chce dodavatel vyšší částku po té, co mi sdělí, že měli chybu v systému a že se zboží započítalo špatně. Mám v takovém případě možnost odmítnout zboží? Objednal jsem si třeba něco za 350 korun a přijde mi to za 450.
Díky moc za radu.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

petr13*
hodnocení

0x

Nezapomeň ,že zboží může stát 350 - ,ale +100,- poštovné , tak to máme 450,- . Už jsem to jednou se zákazníkem taky řešil

klusik*
hodnocení

Samozřejmě to měla být konečná hodnota ;) Tzn. i se započítaným poštovným. ;)

doplněno 02.02.12 17:09:

Díky moc ;)

Ahoj. Chyba v systému není Váš problém, tudíž pokud zboží za tuto cenu nechcete, máte právo ho odmítnout. Pochybení není na Vaší straně a cena neodpovídá té, za kterou bylo zboží původně nabízeno.

doplněno 02.02.12 17:16:

Není zač.;)

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Ano, máte právo zboží nepřevzít, dodací podmínky nebyly splněny. Jejich chyba v systému není Váš problém. Mohou samozřejmě operativně přizpůsobit cenu, abyste zboží převzal. Anebo si mohou zboží strčit třeba za klobouk...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]