Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jak reklamovat zboží, když obchod, kde bylo zboží zakoupeno již neexistuje?
Můžu reklamovat zboží přímo výrobci?Musí uznat tuto reklamaci?
Děkuji.
No zas tak jednoduche to neni. Vyrobce nedrzi zadnou zaruku. Prodal to vysemu prodejci napriklad s pulrocni zarukou, nebo bez (jak pise obchodni zakonik) a s vama uz nema nic spolecneho.
Pochopitelne za zeptani nic nedate, ale pokud krachne firma a chci neco reklamovat, uspesnost je takrka nulova. Zalezi jak se k tomu vyrobce postavi. Takovych podvodnych firem, co naoko krachuji sem videl uz spousty.
1. Nemá-li právního nástupce prakticky nijak
2. Ne, vztah byl přece s prodejcem!
3. Kontaktovat živ. úřad, tam by měl nahlásit kde uplatňovat reklamace.
4. Podívat se řádně na jeho podmínky, záruční list..
5. Měl-li smluvní servis tak tam.. jiný to nezajímá. (ale, uhradí to někdo servisu?)
Měl-li smluvní servis tak tam.. jiný to nezajímá. (ale, uhradí to někdo servisu?)
Přímo do autorizovaného servisu jsem posílala domácí pekárnu (prodejce již neexistival) a žádné problémy jsem neměla. Pekárnu obratem opravili a zaslali zpět. Jak s krbem, toť otázka?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.