Reklamace zboží-obchod již neexistuje

Od: Datum: 05.01.13 08:13 odpovědí: 8 změna: 05.01.13 22:11
avatar

Dobrý den,

jak reklamovat zboží, když obchod, kde bylo zboží zakoupeno již neexistuje?

Můžu reklamovat zboží přímo výrobci?Musí uznat tuto reklamaci?

Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: uska®
Datum: 05.01.13 08:56

Zboží zaslat přímo do autorizovaného servisu, který bývá uveden u záručního listu.

doplněno 05.01.13 09:32:

Aha - krb se špatně balí a posílá *smich* i na krby jsou autorizované servisy, takže vypátrat nejbližšší servis k vašemu bydlišti a nějaký maník se k vám přijede podívat.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.01.13 09:01
avatar

Jen doplním, že se jedná o krb

Datum: 05.01.13 09:19
avatar

Zavolat přímo výrobci, ten řekne víc.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.01.13 10:51
avatar

No zas tak jednoduche to neni. Vyrobce nedrzi zadnou zaruku. Prodal to vysemu prodejci napriklad s pulrocni zarukou, nebo bez (jak pise obchodni zakonik) a s vama uz nema nic spolecneho.

Pochopitelne za zeptani nic nedate, ale pokud krachne firma a chci neco reklamovat, uspesnost je takrka nulova. Zalezi jak se k tomu vyrobce postavi. Takovych podvodnych firem, co naoko krachuji sem videl uz spousty.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 05.01.13 10:58

1. Nemá-li právního nástupce prakticky nijak
2. Ne, vztah byl přece s prodejcem!
3. Kontaktovat živ. úřad, tam by měl nahlásit kde uplatňovat reklamace.
4. Podívat se řádně na jeho podmínky, záruční list..
5. Měl-li smluvní servis tak tam.. jiný to nezajímá. (ale, uhradí to někdo servisu?)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: uska®
Datum: 05.01.13 11:39

Měl-li smluvní servis tak tam.. jiný to nezajímá. (ale, uhradí to někdo servisu?)

Přímo do autorizovaného servisu jsem posílala domácí pekárnu (prodejce již neexistival) a žádné problémy jsem neměla. Pekárnu obratem opravili a zaslali zpět. Jak s krbem, toť otázka?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 05.01.13 22:11

No fajn, ale nevíme, jak to bylo mezi nimi. Co když byl prodejce součástí obchodní společnosti? Kdo to tedy uhradil? Servisman za své?
Co když bude prodejce v insolvenci, likvidaci a zůstatek 0? V takových případech se obrátit na likvidátora ale kde nic není ani...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.01.13 21:04
avatar

Přestože obchod, v němž jste krb koupil, zanikl. odpovídá jeho tehdejší majitel za své závazky.

Obraťte se na autorizovaný servis, který Vám uvedl prodejce, případně přímo na prodejce (kontakt byste měl najít v živnostenském nebo obchodním rejstříku).

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.