Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vitamíny na unavu?

Od: nadrazni555

Byl jsem u lékaře ohledně větší unavy. Je mi 57 let řekl mi že si mám koupit vitamíny Centrum. Vitamínu je spousta v prodeji které jsou tak vhoné jako doplněk jak učínkem tak cenou? Děkuji

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ahasver4*
hodnocení

0x

Kašlete na vitamíny v tabletách.Dostatek zeleniny a ovoce a máte vitamínů až dost.Tyhle tabletkový jsou akorát podvod na lidi...

doplněno 25.01.12 21:08:

Tohle Vám řekne každej NORMÁLNÍ doktor...

viky*
hodnocení

0x

Vitamíny, které se prodávají jako doplňková strava, stojí dost peněz, když si pozorně přečtete leták, tak toho vitamínu uvnitř moc není.

doplněno 25.01.12 21:22:

Když budete chtít si koupit vitamíny, tak kupujte originál, příklad: Vitamin B Komplex. Jenže únava, to chce vitamíny, jak nahoře píše rádce, čerstvé. Spočítejte si, na kolik vás přijde jedna doplňková strava s vitamíny, asi kolem 250,- Kč a možná i více. Když si nakoupíte při každém nákupu 5 mandarinek, 3 kiwi, 1 Avokádo, vejdete se do padesáti korun a máte na týden čerstvé vitamíny. Chtělo by to se pořádně vyspat, jít se projít do přírody a pustit starosti z hlavy, ale to nejde v dnešní době. Držím vám palce, také mě občas únava složí, ale čerstvé vitamíny a procházka dělají divy.

doplněno 26.01.12 17:19:

Co je pro tělo dobré je konzumace ryb, třeba makréla, má v sobě hodně potřebných látek.

Mořské ryby jsou typické významným obsahem esenciálních mastných kyselin řady omega-3, vitaminem D a minerálními látkami, především
stopovými prvky (mezi nimi jsou to hlavně železo, selen a jód. Použito z netu.

Pokud Vám vitaminy doporučil lékař a Vy si nevíte rady, pak bych se poradila v lékárně. Nabídnou Vám vhodné produkty, seznámí Vás s cenou a Vy se můžete rozhodnout dle vlastního uvážení na místě. Můj názor.

amlim*
hodnocení

0x

Když vitaminy, tak jedině přírodní. V zelenině ani v ovoci moc vitaminů není(pouze v čerstvě utrženém a sklizeném)