Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vitamíny na unavu?

Od: nadrazni555 odpovědí: 8 změna:

Byl jsem u lékaře ohledně větší unavy. Je mi 57 let řekl mi že si mám koupit vitamíny Centrum. Vitamínu je spousta v prodeji které jsou tak vhoné jako doplněk jak učínkem tak cenou? Děkuji

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ahasver4*
hodnocení

0x

Kašlete na vitamíny v tabletách.Dostatek zeleniny a ovoce a máte vitamínů až dost.Tyhle tabletkový jsou akorát podvod na lidi...

doplněno 25.01.12 21:08:

Tohle Vám řekne každej NORMÁLNÍ doktor...

hodnocení

0x

Vitamíny, které se prodávají jako doplňková strava, stojí dost peněz, když si pozorně přečtete leták, tak toho vitamínu uvnitř moc není.

doplněno 25.01.12 21:22:

Když budete chtít si koupit vitamíny, tak kupujte originál, příklad: Vitamin B Komplex. Jenže únava, to chce vitamíny, jak nahoře píše rádce, čerstvé. Spočítejte si, na kolik vás přijde jedna doplňková strava s vitamíny, asi kolem 250,- Kč a možná i více. Když si nakoupíte při každém nákupu 5 mandarinek, 3 kiwi, 1 Avokádo, vejdete se do padesáti korun a máte na týden čerstvé vitamíny. Chtělo by to se pořádně vyspat, jít se projít do přírody a pustit starosti z hlavy, ale to nejde v dnešní době. Držím vám palce, také mě občas únava složí, ale čerstvé vitamíny a procházka dělají divy.

doplněno 26.01.12 17:19:

Co je pro tělo dobré je konzumace ryb, třeba makréla, má v sobě hodně potřebných látek.

Mořské ryby jsou typické významným obsahem esenciálních mastných kyselin řady omega-3, vitaminem D a minerálními látkami, především
stopovými prvky (mezi nimi jsou to hlavně železo, selen a jód. Použito z netu.

Pokud Vám vitaminy doporučil lékař a Vy si nevíte rady, pak bych se poradila v lékárně. Nabídnou Vám vhodné produkty, seznámí Vás s cenou a Vy se můžete rozhodnout dle vlastního uvážení na místě. Můj názor.

amlim*
hodnocení

0x

Když vitaminy, tak jedině přírodní. V zelenině ani v ovoci moc vitaminů není(pouze v čerstvě utrženém a sklizeném)