Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
pořebovala bych poradit, jak postupovat při reklamaci. Na stránkách i-bazar.cz jsem zakoupila zboží,za které jsem chytře zaplatila hned,převodem na účet a samozřejmě jsem zboží neobržela. S prodávající byla skvělá domluva,dopisovala jsem si s ní přes email, ale po obdržení platby se mi paní neozvala. Nevím,jak dál postupovat,kam se obrátit. Z i-bazaru mi také nikdo neodpovídá,už to řeším od listopadu 2011 a pořád nic. Žádná konkrétní osoba tam není napsaná a nevím, kam se mám obrátit o pomoc. Nerada bych,aby na takové podvodníky dojel někdo další. Děkuji za pomoc. K.N.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.