Nejste přihlášen/a.
Ahojky.
Pracuju jako barmanka, ale dělám jen noční směny. Ještě ke všemu ne pravidelně, tzn. nikoli krátký dlouhý týden,či týden práce a týden volno, prostě např. 5dní práce, 2dny volno, 2dny práce, 5 dní volno,8dní práce atd.
Ráda bych si nějak srovnala stravovací režim ale netuším jak. Jím vždy než jdu do práce, tj. kolem čtvrté hodiny a pak když jdu z práce,to je mezi 6 a 7 hodinou. Takže v týdnu to mám pěkně přeházené...
Nevíte někdo jak na to?
Tohle je pro organismus pěkná zabíračka, ale tohle konstatování Vám moc nepomůže, práce je zapotřebí a na výběr moc není Jestli jste mladá (a to asi jste), tak to organismus pár let takhle vydrží a možná i bez následků
Moje rada - dbejte na to, abyste spala aspoň 6-7 hodin v kuse a v čase, kdy jste vzhůru, si rozvrhněte jídlo do pěti až šesti porcí, každé dvě tři hodiny se najezte. Ta pravidelnost u Vás bude spočívat v těch intervalech, když už nemůžete jíst denně ve stejnou dobu. Jako svačiny si dejte ovoce, jogurty, zakysané nápoje, zeleninu atp. Naposledy jezte asi 2-3 hodiny před spaním a ať je to něco lehkého - ne příliš tučné a sladké, pozor i na koření a sůl, bude se Vám lépe usínat. Dbejte na pitný režim - nejvhodnější jsou různé bylinkové, ovocné nebo zelené čaje, čistá neperlivá voda nebo 100% ovocné (i zeleninové) šťávy, ale ředěné vodou (neředěné jsou strašně kalorické!).
Manžel před plánovanou operací kyčle musí zhubnout nejméně 20 kg. Objednal se k metabolické lékařce. Jela jsem s ním, abych slyšela její rady, co mu vařit, jak často apod.
Lékařka, velice příjemná paní, mě dosti překvapila. Člověk při hubnutí NESMÍ MÍT NIKDY POCIT HLADU. Jíst tedy v malém množství, ale zato častěji /zobat/. Dál mě překvapila tím, že mám manželovi na jeho občasnou noční směnu připravit klasické teplé jídlo, tedy takové, které si pak ohřeje v MT. Až doposud jsem si myslela, že je lepší v noci se jídla vyvarovat.