Ahoj, mám účet u PS - Era s Maxkartou Junior (je mi 15 ) a dnes jsem si chtěl aktivovat Platby přes internet a přes mobil (Smartbanking), takze jsem dal nabídku Platební karty-> Správa -> a zde jsem vyplnil sve tel.cislo s tím, že mi obratem zašlou SMS kódem a budu pokračovat dál k aktivaci - smska nepřišla takže jsem sel do nastavení kontaktních údajů a tam zjistil, že tam sice mám číslo, ale právě poslední dvojcisli je prohozene. Dal jsem ho tedy tak, jak má byť - napsalo to Data uloženy a ja znovu udělal to co před tím (po zaslat SMS mi zase nic nepřišlo). Zkoušel jsem to i odhlásit a znovu přihlásit a nefunguje. Moc se mi tam zitra volat, nechce, tak se raději nejdříve ptám tady. Pisu z mobilu, takze Prosím omluvte chyby a automatickou opravu slov. Díky za pripadne odpovědi
Jakákoliv změna, platba apod. se musí potvrdit kódem, který je zaslán na mobil. Jelikož je chyba v telefonním čísle, byl kód zaslán na jiný telefon a ne na váš. Proto nemůžete nic provést a SMS dostane ten, jehož telefonní číslo se shoduje s tím chybně zadaným číslem. Změnu telefonního čísla, na který má přijít kód transakce, musíte udělat přímo v pobočce Poštovní spořitelny nebo na poště.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.