Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

PS mi nezasila SMS

Od: wnc odpovědí: 2 změna:
Ahoj,
mám účet u PS - Era s Maxkartou Junior (je mi 15 ;)) a dnes jsem si chtěl aktivovat Platby přes internet a přes mobil (Smartbanking), takze jsem dal nabídku Platební karty-> Správa -> a zde jsem vyplnil sve tel.cislo s tím, že mi obratem zašlou SMS kódem a budu pokračovat dál k aktivaci - smska nepřišla takže jsem sel do nastavení kontaktních údajů a tam zjistil, že tam sice mám číslo, ale právě poslední dvojcisli je prohozene. Dal jsem ho tedy tak, jak má byť - napsalo to Data uloženy a ja znovu udělal to co před tím (po zaslat SMS mi zase nic nepřišlo). Zkoušel jsem to i odhlásit a znovu přihlásit a nefunguje. Moc se mi tam zitra volat, nechce, tak se raději nejdříve ptám tady.
Pisu z mobilu, takze Prosím omluvte chyby a automatickou opravu slov.
Díky za pripadne odpovědi

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

petapeta*
hodnocení

2x
Jakákoliv změna, platba apod. se musí potvrdit kódem, který je zaslán na mobil. Jelikož je chyba v telefonním čísle, byl kód zaslán na jiný telefon a ne na váš. Proto nemůžete nic provést a SMS dostane ten, jehož telefonní číslo se shoduje s tím chybně zadaným číslem.
Změnu telefonního čísla, na který má přijít kód transakce, musíte udělat přímo v pobočce Poštovní spořitelny nebo na poště.

 

jenicekpoplatnik
hodnocení

0x

Pro podbné dotazy je zřízena bezplatná informační linka.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]