Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Hodnotný dárek a osobní poděkování od ČP

Od: vlazy* odpovědí: 34 změna:

Dnes mi přišel dopis z České pojišťovny ve kterém mi mj. píšou:

"velmi si vážime, že již 11 let patříte k naším věrným klientům. Proto jsme pro Vás připravili hodnotný dárek a osobní poděkování, které Vám v nejbližší době předá náš pověřený pracovník".

Nevíte někdo o co se může jednat a zda to náhodou není nějaká finta aby mne nalákali na nějaké další pojištěni něčeho o co nemám zájem? U ČP mám pouze povinné ručení pro babetu. Taký jste někdo takový dopis od ČP dostal?

 

 

34 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lidka*
hodnocení

2x

Je otázka, zda je dopis skutečně od ČP. *cteni* To bych si především ověřila přímo tam. Jistě je na dopise podpis nebo jméno odpovědného pracovníka. Jinak to může být také pokus, jak se vám vetřít do domácnosti a pěkně ji vybílit. *tuc* Přesně jak píše jaguška, jsem také dlouholetá klientka ČP, ale nikdy jsem žádný dárek nedostala. Může to být nová strategie ČP, jak zvýšit pojistku nemovitosti - už se o tom dosti dlouho mluví. Nenechte se ovlivnit nějakou propiskou nebo kalendářem a buďte moc a moc obezřetný, kdo se k vám bude chtít pozvat na předání dárečku. ;)

vlazy*
hodnocení

lidka: "Je otázka, zda je dopis skutečně od ČP. To bych si především ověřila přímo tam." Dopis vypadá, že od ČP asi je. Až tolik mi na tom nezáleží a tak to ověřovat nebudu. Budu čekat co bude dál, pokud vůbec něco bude.
lidus*

VLAZY- dejte vědět až to nějak dopadne. Dík

 

hodnocení

1x
avatar milancukrar

vlazy, povím Vám podobné, můj kamarád měl u české pojištění vozidla. Stále se divil, proč přebíhám od jedné pojištovny ke druhé, že oni mu stále zlevňují pojistku, až jsem si vzal od něj techničák, a udělal mu nabídky od jiných pojištoven.

Sedíte? Platil přes 2000Kč ročna za starého Fiata 850 a teď platí jen 400Kč ročně... Co myslíte, vypaltíse ČP přinést hodnotný dárek, třeba za 500Kč, aby si ho udrželi?

A co vy? Kvůli babetě? se budou snažit?

 

kdokoliv*
hodnocení

0x

O takové pozornosti od Č P jsem ještě neslyšel ale za to nadruhou stranu zase jsem slyšel a zažil mnohem větší pozornost od Č k P. Jedno písmenko navíc a co to neudělá.*haha*

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

U ČP jsme vždycky něco měli. Byly tam pojištěné obě naše děti, já tam nyní mám životní pojistku a penzijní připojištění. Manžel přívěsný vozík za auto. K jejich věrným klientům patříme už nejmíň 30 let. Zatím nám ale nic nepřišlo. Moc se mi to nelíbí, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Tak kdoví, jestli nás neosloví taky.:( Jaga.

Jinak, pokud Vám přinesou opravdu hodnotný dárek a nic za to nebudou chtít jako protislužbu, blahopřeji, to udělá radost!

vlazy*
hodnocení

Pokud by to byl opravdu hodnotný dárek a nic by za to nechtěli tak by to potěšilo. Je ale otázkou co tím pojmem "hodnotný" maji na mysli. Pamatuji si, že kdysi před několika léty mi zaslali ne příliš hezké a ani příliš použitelné pouzdro na doklady za to, že jsem povinné ručení zaplatil u nich na pobočce.

 

buss
hodnocení

0x

Nevím za jakých podmínek, ale vím, že známá dostala výstražnou vestu za pojištění auta. Takové akce bývají, nakonec to můžete vrátit.

doplněno 11.01.12 14:21:

Ostatně nabízejí dárky za uzavření smlouvy, ČSp tašku, tak jsem poděkoval, že na tašku ještě mám.

 

hodnocení

0x
avatar 2masoni

dají vám nějakou drobnost a při té příležitosti vám budou nabízet některý ze svých produktů. takto mi volali z modré pyramidy, odpověděl jsem jim, že mi ten dárek můžou poslat poštou - adresu mají na smlouvě. nic nepřišlo. za rok se to opakovalo...

vlazy*
hodnocení

2masoni: "dají vám nějakou drobnost a při té příležitosti vám budou nabízet některý ze svých produktů." Tak to mi připadá jako nejpravděpodobnější o co jim jde.

 

lidus*
hodnocení

0x

U České máme pojištěno vše nejméně 20 let , auta, motorku, pionýr, domácnost, chalupu i lidi a ještě mi nic zdarma nedali, rozhodně bych byla ve střehu.

vlazy*
hodnocení

lidus: Zdarma ti nic nedali asi proto, že máš u nich pojištěné asi téměř vše a nemají tě už ani příliš na co lálat.

 

pt®
hodnocení

0x

" vlazy", pokud se Vám chce, tak zavolejte na ČP a zeptejte se, zda k Vám někoho posílají.

ceskapojistovna.cz/...

Pokud neposílají nikoho, tak takového člověka odpálkujete a pokud posílají, tak klidně můžete dárek odmítnout a nepustit takového člověka za dveře a rychle se rozloučit a dveře zavřít. - stařenka

 

vlazy*
hodnocení

milancukrar: "A co vy? Kvůli babetě? se budou snažit?" Nevím kvůli čemu se chtějí snažít a je mi to jedno. Pokud mne za ten dárek budou chtít na něco lákat tak u mne neuspěji.
pt: "pokud se Vám chce, tak zavolejte na ČP a zeptejte se, zda k Vám někoho posílají." Příliš se mi na ČP nechce kvůli tomu telefonovat. Možná bych se dovolal na někoho kdo by o tom nic nevěděl a nedokázal mi na to odpovědět. Proč bych měl do ČP telefonovat a platit za hovor? Já přece od nich nic nepotřebuji.
pt: "pokud posílají, tak klidně můžete dárek odmítnout a nepustit takového člověka za dveře a rychle se rozloučit a dveře zavřít" Ano dárek můžu odmítnout, ale proč bych to měl dělat pokud mi ho slušně předají a nebudou za to nic požadovat nebo nějak obtěžovat. Pokud skutečně z ČP někdo příjde tak nemám důvod ho nepustit a promluvit si s ním abych věděl o co jim ve skutečnosti jde.
pt®

Ale jistě, "vlazy", udělejte, jak myslíte. Číslo, které jsem vám dala do odkazu je zdarma. Já jen když vezmete dárek, podruhé přijdou s něčím jiným. Podáte prst a chytnou celou ruku. - stařenka

vlazy*
hodnocení

pt: Když vezmu dárek tak to ještě neznamená, že musím příjmout jejích nabídky které mi pravděpodobně budou nabízet. Pokud budou takto chodit opakovaně a budou mne tím obtěžovat tak je podruhé můžu odmítnout a dát jim najevo, že si nepřeju aby mne s něčím takovým obtěžovali. Nechci je jen tak odsuzovat dokud nevím o co se jedná.

Předloní u mne doma byl pán z ČP ohledně pojištění domu které platila blízká již zemřela příbuzná osoba. Když se dověděl, že tato osoba už nežije tak mi nabídnul abych v tomto pojištěni pokračoval já. Neprojevil jsem o to zájem a tak se mi nic nesnažil vnucovat nebo mne nějak přesvědčovat a sám mi nabídnul vyřízení zrušení toho pojištění na základě umrtí osoby která ho platila. S jeho solídním jednáním jsem byl naprosto spokojený. Ono asi ne každý pojišťovák se snaží za každou cenu něco někomu vnutit nebo ho s něčím obtěžovat i když vidí, že nemá zájem.

 

vlazy*
hodnocení

Tak včera dopoledne u mne byla paní z ČP a mluvila, že by potřebovala abych za ní přijel na pobočku, že by měla pro mne nějaké nabídky pojištění a potřebovala by si to zapsat do počítače. Snažila se mne trochu přesvědčovat abych na tu pobočku přijel. Dal jsem ji ale najevo, že o žádné pojištění nemám zájem a že na pobočku kvůli tomu taký nemám zájem jezdit. Nakonec si zapsala moje telefonní číslo, že mi ještě zavolá a domluví se kdy by za mnou mohla přijet s notebookem. Pak si ale vzpomněla, že odpoledne pojede za někým do sousední vesnice a pokud ji to vyjde tak kolem 18:00 by se za mnou ještě zastavila. Když jsem se ji zeptal na ten dárek tak mi odpověděla, že má pro mne hasicí přístroj do auta. Odpověděl jsem ji, že pokud je to závislé na podepsání nějaké smlouvy ohledně pojištění tak o ten dárek zájem nemám. Včera odpoledne nepřijela a prozatím se mi ani telefonicky neozvala. Možná, že když viděla, že mne na nějaké pojištění jen tak nenaláká tak se na mne jednoduše vykašlala a s tím dárkem bude lákat na pojištění možná někoho jiného. Nechci ji ale jen tak odsuzovat pokud nevím proč za mnou včera odpoledne nepřijela. Možná se ještě ozve a tak jsem tak trochu zvědavý jak to nakonec dopadne. Pokud z toho dárku nic nebude tak se nic neděje a vůbec mi to nebude vadit.

 

vlazy*
hodnocení

Tak ta celá záležitost s hodnotným dárkem od ČP už je asi ukončená. Dnes dopoledne mne ve městě náhodou potkala ta paní z ČP a zeptala se mne zda náhodou nejdu za ní na pobočku. Když jsem ji odpověděl, že ne tak mi odpověděla, že mne už kontaktovat nebude a odešla. Takto nesiolídně na základě dárků lákají v ČP lidí na pojištění. Nyní s tím dárkem bude ta paní lákat na pojištění asi někoho jiného. Nejde mi o ten dárek (údajně hasicí přístroj do auta) který jsem nakonec nedostal, ale o to jak ti pojišťovácí nečestně a nesolídně jednají s lidmi. Nevím zda jsou tak ti pojišťováci školení, že tak mají postupovat a nebo to s tím dárkem je pouze jejích aktivita.

cinematic*

Zajímavé, tchýně od nich nedávno taky dostala "dárek", hasící přístroj do auta. A nic víc po ní nechtěli. Nebo aspoň nic neříkala. :)

vlazy*
hodnocení

cinematic: Asi ne všichni pojišťováci jsou stejní a ne každý se snaži lákat lidí na pojištění takovým ne příliš solídním způsobem jak ta paní která to zkoušela na mne.

Cinematic: Je možné, že pracovníci ČP obdrželi dárky pro věrné klienty a měli jim je předat. Slušní tak učinili /viz. Vaše tchyně/. Ti horší se rozhodli hned z toho něco vyrejžovat a tak se rozhodli předání dárku podmínit nějakým novým produktem. To víte, jsou od toho placeni a "líná huba holé neštěstí". A vůbec si nedělají vrásky z toho, že to jejich chování není pokaždé nejslušnější. *bzum* Jaga.

Konkrétně s ČP mám plno negativních zkušeností. Co tam, to tam, ale dneska bych si nově už u nich nepojistila ani psí boudu.

 

vlazy*
hodnocení

Tak vypadá, že ta moje záležitost s ČP asi ještě není u konce tak jak jsem předpokládal a bude asi pokračovat dál. Dnes mi telefonovala ta paní z ČP a snažila se mne trochu přesvědčovat abych za ní na pobočku přijel. Údajně ji její šéf nařídil, že musí mít ode mne potvrzené (podepsané), že se mnou jednala a že mi má předat ten dárek (hasicí přístroj do auta). Snažila se mne přesvědčovat abych přešel k ČP s povinným ručením pro moje auto které nyní platím u pojišťovny Generali. Tvrdila mi, že u ČP bych to měl o 1000 Kč levnější a navíc bych měl pojištěné i čelní sklo. Když jsem ji dával najevo, že o to nemám zájem tak mi nabídla, že za podepsání smlouvy bych dostal mobil SAMSUNG s GPS. Tak toto je pro mne už trochu lákavá nabídka a zvažují zda ji nepříjmout. Je ale otázkou zda v tom není nějaká vychytralost a nerad bych naletěl na něco co pak můžu litovat. Navrhla mi, že za mnou domů kvůli tomu přijede ve čtvrtek. Bylo poznat, že ji asi dost záleží aly mne na nějaké pojištění nalákala. Nyní zvažuji zda tu její nabídku s povinným ručením přijmout. Mít to povinné ručení o 1000 Kč levnější a k tomu ještě zdarma mobil myslím, že je docela slušná nabídka. Prozatím jsem ale nic nepodepsal a ani jsem ji neslíbil, že do toho půjdu. Bude asi záležet zda v tom nebude nějaká vychytrala finta např., že smlouvu bych muset podepsat na několik lek kdy od ČP nebudu moct jen tak jednoduše přejít k pojišťovně jiné. Je také otázkou za jakých podmínek bych mohl ukončit stávající smlouvu s pojišťovnou Generali na povinné ručení a přejít jinam (ČP). V těchto věcech se příliš nevyznám a proto je to pro mne dost těžké rozhodování.

4160 Kč

vlazy, kde berete tu jistotu, že to tam bude o 1000Kč levnější nežli jinde...porovnával jste to? jednal s jinými pojištovnami? Nic není zadarmo. Přeji Vám velmi levné pojištění i všechny dárky...

co třeba ČSOB, DIRECT,?

vlazy*
hodnocení

milancukrar: Tu jistotu, že by to u ČP bylo o 1000 Kč levnější nemám žádnou. Spíše mám obavu, že to tak nemusí být. Porovnávat jsem to neporovnával, protože se v tom příliš nevyznám a ani jsem s jinými pojišťovnami nejednal. U Generali nyní platím 4160 Kč za Peugeot 206 a nemám v tom započítaný žádný bonus, protože povinné ručení u nich mám teprvé první rok. Pani z ČP mi tvrdila, že u ních by mi započítali pro auto bonus za povinné ručení k babetě které u nich platím už 11 let.

dzordz*

Musíte přijet vy za ní, aby šéf měl důkaz, že jednala? To je dobré :) Záznamy hovorů nebo důvěru k zaměstnancům nemají?

doplněno 24.01.12 21:06:

Jojo, jen mě to překvapuje, jsem zvědavý, co z toho nakonec vyleze.

vlazy*
hodnocení

dzordz: Dal jsem ji na jevo, že za ní na pobočku jezdit nehodlám a tak mi nakonec navrhla, že za mnou domů přijede ve čtvrtek. Myslím, že se ji jedná o to abych ji podepsal něco a potvrdil tak, že se mnou jednala.

doplněno 24.01.12 21:12:

Tak to já jsem také velmi zvědavý co na ,mne ta paní chystá a co z ní nakonec vyleze.

Milý Vlazy, zdá se mi, že ta paní chce získat Váš skalp stůj co stůj. Nechci Vám radit špatně, ale nepopřála bych jí sluchu. Bude v tom jistě nějaká kulišárna. Nejdřív nabízela hasičák, pak mobil a GPS. Co nabídne příště? Nemusíte mě poslouchat, ale hnala bych ji od prahu, až z ní budou ty mobily padat.

Vlastní zkušenost: máme Forda Mondeo 1,8. Nechci tady dělat reklamu, ale v současné době máme pojistku u SLAVIE. /nejdřív mě to mrzelo, fandím totiž Spartě/. *smich* Platím 1 x ročně, jednorázově, odbouchnu to z internetu a je na rok pokoj. Platíme za to naše monstrum 1750 Kč ročně! /slovy: jedentisícsedmsetpadesát korun/. Každým rokem, 2 měsíce před vypršením lhůty, můžeme pojistku vypovědět. Ale neděláme to, jsme spokojeni. Nenabízejí nám sice žádné dárky, ale ani žádné jiné produkty, nevtírají se, není to opravdu drahé a máme svatý pokoj.

Proto si pokaždé, když Vás bude někdo někam lanařit a něco Vám slibovat, vzpomeňte na známou větu M. Šimka a J. Grossmanna: NECHCI SLEVU ZADARMO.*smich*Jaga.

vlazy*
hodnocení

babajaga: Ano i mne to připadá, že ta paní z ČP mne chce získat za každou cenu. Vypadalo to, že když viděla, že nemám zájem tak z toho zrezignovala a chtěla se na mne vykašlat. Po včerejším telefonním rozhovoru s ní mi to ale připadá, že ji asi někdo v ČP přesvědčil aby v to ještě se mnou zkusila pokračovat dál a nebo ji to možná i někdo nařídil.

Já se v těch pojišťovnách a pojištěních příliš nevyznám a ani nejsem příliš nachylný pro nějaké pojišťování čehokoliv. U ČP mám pouze povinné ručení na babetu a u Generali totéž na auto. Je to povinné a tak to někde pojištěné musím mít. Auto jsem před rokem zdědil po otci který měl to povinné ručení u Generali a tak jsem neviděl potřebu to měnit a prozatím pokračuji v tom u te Generali. Loni jsem za toho Peugeota 206 platil 4160 Kč na rok. Je to docela dost, ale je to tak údajně kvůli tomu, že jsem byl u nich novým klientem a zároveň i novým majitelem auta a tak se mi nepočítaly žádné bonusy které by mi to zlevnily. Předpokládám, že nyní po roce by mi už nějaký bonus mohli započítat a mohl bych to mít i o něco málo levnější. Díval jsem se, že otec u te Generali za to stejné auto naposledy platil 2900 Kč, ale měl v tom započítané nějaké bonusy které mu to zlevnily na tuto částku. Pamatují si, že kdysi před několika léty otec přešel s povinným ručením od ČP ke Generali, protože zjistil, že u Generali to bude mít levnější. Od té doby už ale uplynulo několik let a v současnosti to může být i trochu jinak.

Pokud bych to u ČP měl opravdu levnější než nyní u Generali, tak proč to nevyužít. Je ale otázkou zda v tom opravdu není nějaká kulišárna, např. že mi dají za podepsání smlouvy slevu na 1 rok a pak budu muset platit o dost víc než nyní u Generali a nebo zda nebudu muset podepsat nějaký závazek, že u ČP zůstanu několik let. Ten mobil který mi za to nabízela mne tak trochu láká, protože v současné době dost vážně přemýšlím o koupi nového mobilu.

Přemýšlím nad tím tak, že pokud bych ji to podepsal a s povinným ručením tak přešel k ČP a např. po roce bych zjistil, že to u ČP není příliš dobré, že jinam to můžu mít levnější atp. tak bych pak od ČP mohl přejít jinam kde by to pro mne bylo lepší. Jde mi ale o to zda bych od te ČP po roce mohl bez problémů odejít jinam a za jakých podmínek. Také mne zajímá za jakých podmínek bych mohl nyní odejít od te Generali, např. zda tam není stanovená nějaká výpovědní lhůta nebo nějaký poplatek za ukončení smlouvy s ními. Díval jsem se do smlouvy, ale ohledně toho jsem tam nic nenašel.

Je to pro mne dost těžké rozhodování, protože se v tom téměř vůbec nevyznám. Nakonec to možná dopadne tak, že se na to vše vykašlu a te paní z ČP žádnou smlouvu nepodepíšu čímž ji asi dost hodně zklamu a možná i naštvu. Obava z toho, že bych mohl naletět na něco co bych pak mohl i litovat je ve mne také nemalá.

vlazy*
hodnocení


babajaga: Trochu mne udivuje, že u Slavie platíš pouze 1750 Kč, ale nemám důvod ti nevěřit. Když jsem si na www.povinne-ruceni.com zkusil spočítat výši povinného ručení pro můj Peugeot 206 tak právie Slavií mi to určilo jako nejdražší ze všech pojišťoven s cenou 6433 Kč a při sjednání přes internet 4825 Kč. Možná, že to pro každé auto počítaji trochu jinak.

 

 

vlazy*
hodnocení

Tak už mne ta ČP trochu štve a obtěžuje. Včera byla u mne doma ta paní z ČP ale bohužel nezastihla mne doma (byl jsem na nákupech) a tak mi telefonovala a opět se mne snažila přesvědčovat abych s povinným ručením auta přešel od Generali k ČP. Řekla mi, že mi do schránky dá nějake letáky ohledně toho abych si to prostudoval a pouvažoval nad tím a že mi odpoledne zatelefonuje zda má ke mne přijet s připravenou smlouvou. Když mi pak odpoledne telefonovala tak i přes to, že se mne snažila přesvědčovat jsem ji dál najevo, že o to nemám příliš zájem a že se mi do toho příliš nechce. Nakonec asi trochu naštvaná mi řekla, že když nemám zájem tak mne už dále nebude ohledně toho kontaktovat. Myslel jsem, že v této záležitosti budu mít s ČP už klid. Dnes mi ale telefonoval nějaký pán z ČP a opět se mne snažil přemlouvat abych s povinným ručením auta přešel od Generali k ČP. Tvrdil mi, že pro mne jako dobrého klienta (mám u nich pouze povinné ručení na babetu) vyjednali v Praze 30% slevu a bylo by škoda kdybych to nevyužil. U ČP bych údajně měl povinné ručení o 1000 Kč levnější než v Generali a navíc by v případě nehody se ČP omne a všepostarala což by mi žádná jiná pojišťovna neposkytla. Nakonec mi i přes to, že jsem dal najevo, že nemám zájem řekl, že za mnou ještě v pondělí pošle tu paní a že si to mám do té doby ještě promyslet. To, že bych možná měl povinné ručení u ČP o 1000 Kč levnější by sice byla pro mne dobrá věc, ale dost hodně se mi nelíbí to jakým způsobem mne na to neustále a opakovaně lákají a přesvědčují i přes to, že jim dávám dost jednoznačně najevo, že o to zájem nemám.

Nevím, ale předpokládám, že kdybych měl dost času a navštívil několik pojišťoven tak by se snad našla i nějaká pojišťovna která by mi to povinné ručení nabídla také o 1000 Kč nebo i více levnější než kolik platím nyní u Generali.

Zajímalo by mne za jakých podmínek můžu změnit pojišťovnu pro povinné ručení. Můžu to změnit kdykoliv nebo např. pouze 1x za rok nebo zda změnu mohu provést až po skončení pojistného období?

Pojistku můžete změnit 1 x ročně a to 6 neděl před jejím ročním vypršením. Nutno písemně a doručit buď osobně, nebo doporučeně poštou. Mailem NE. Když mám pojistku od 1. 5., pojiš´tovna mi pošle platbu už kolem 1. 3. a já pak mám buď ještě 2 měsíce čas na zaplacení, nebo dost času na případnou 6 týdenní výpověď. Na netu najdete porovnání produktů jednotlivých pojišťoven, můžete si to zkouknout sám. Jak jsem psala, naše pojistka na Mondeo 1,8 činí 1750 Kč za rok a to zas není tak velký peníz.

Do té ČP bych nešla. Když pominu své subjektivní důvody, pak i hlavně proto, jakou na Vás pořádají štvanici. Takhle se velká pojišťovna ke klientům přece nechová! *bzum* Bude v tom zaručeně něco nedobrého. A pak bude pozdě bycha honit. *placni* Jaga.

vlazy:

nepotřebujete chodit po pojišťovnách. máte internet:

google.cz/...

porovnejte, udělejte si úsudek a pak je klidně pošlete. no, víte kam.

pov. ručení, podle zákona, můžete změnit vždy před vypršením smlouvy. nejsem si jist, ale je to 6 týdnů před vypršením. není to podstatné - lze to kdykoliv. o tom tu ale psát nemusím - už to tu bylo několikrát. případně vám poradím vnitřní poštou.

 

buss
hodnocení

0x

Mně nabízeli dárek, když jsem končil pojistku, s díky jsem odmítl. Taktéž odmítám mobilní nabídky operátorů, nepotřebuji, nechci.

 

vlazy*
hodnocení

Tak jsem si nakonec na www.povinne-rucen/... zkusil spočítat výši povinného ručení pro moje auto a nejlevněji mi to vypočetlo u pojišťovny AXA. Dnes dopoledne jsem proto vyrazil do AXy abych si to ověřil zda je to pravda. Tam mi to po všech propočtech spočítali na 1549 Kč/rok což je o 2611 Kč méně než to co bych musel za to zaplatit Generali. Generali po mne chtěla pro další rok opět 4160 čímž mne tak trochu zklamali. Předpokládal jsem, že Generali za ten 1 rok co u nich mám povinné ručeni mi to sníži alespoň o nějaký malý bonus např. o 100 Kč, ale nic takového se nestalo což znamená, že jim asi na klientech až tolik nezáleží. U AXy jsem proto sepsal smlouvu a od 15.5.2012 budu mít povinné ručení od nich. do té doby ho mám ještě od Generali. Zašel jsem hned i do Generali abych tam zrušil smlouvu ke konci pojistného obdobi (14.5.2012) což proběhlo bez problémů a nesnažili se mne ani nijak přesvědčovat abych s povinným ručením zůstal u nich, protože asi viděli, že mi nic lepšího než to co mi nabídla AXA nemohou nabídnout. Věděl jsem, že jsou rozdíly v ceně povinného ručení u jednotlivých pojišťoven, ale nepředpokládal jsem, že až tak velké. Nerad cokoliv měním, sepisují smlouvy, výpovědi atp., ale v tomto případě nelituji, že jsem do toho šel. Těch 2611 Kč které oproti Generali ušetřím má pro mne nemalý význam a to rozhodně větší než nějaký dárek od ČP.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]