Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Alergická reakce na vanilku?

Od: bohdana* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,dnes jsem si v mikrovlnné troubě ohřála vanilkový pudink,který jsem vařila a jedla večer předešlého dne a dnes ráno po ohřátí a snědení jsem během 10 min. dostala alergickou reakci,otekl mi krk zevnitř,takže se mi hůře dýchalo a natekl celý obličej,nejvíce oční víčka.Vzala jsem hned Zyrtek a poté jsem skončila u lékaře na kapačce.Již jednou jsem, měla reakci na vanilkový koktejl,ale jen v pododě bolesti v žaludku a průjmu.Myslíte,že je to alergie na vanilku?Děuji za odpověď.Bohdana

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martinaa*
hodnocení

0x

Pokud nemáte alergii na mléko, tak to zřejmě bude alergie na vanilku. Vyskytuje se poměrně často.

bohdana*
hodnocení

děkuji,tušila jsem,ale zdálo se mi to málo pravděpodobné.zas něco nového *slunce*

martinaa*

Tak naštěstí se vanilce můžete relativně dobře vyhnout, horší, kdyby jste měla alergii na laktózu:)

Kamarádka měla alergii na trávy, dostala se na alergologii. Tam jí zjistili alergii na zelená jablka (která miluje a bežně je bez problémů jí, a třeba taky na kakao).

Holt stane se:)

lidka*
hodnocení

0x

Vanilka je skutečně uvedená jako příčina potravinové alergie: Zdroj: viscojis.cz/... Jistě se vám hodí i další informace. *klik*
TABULKA č. 2: POTRAVINY, KTERÝCH BYCHOM SE MĚLI VYVAROVAT PŘI PODEZŘENÍ NA ALERGII

Ovoce citrusové plody všech druhů, jablka, kiwi, ananas, mango, broskve, fíky, datle, rybíz, maliny, jahody, angrešt, ostružiny
Zeleninarajčata, luštěniny: fazole, hrách, čočka, dále kyselé zelí, celer, paprika, ředkev, ředkvičky, křen
Ořechy a semenaořechy všech druhů, arašídy, mandle, pistácie, olejové plody, slunečnicová semínka, piniové ořechy, dýňová semínka
Sladidlacukr, hnědý cukr, sladkosti, med, javorový sirup
Kořenířeřicha, bazalka, exotické koření – vanilka, skořice, kari, muškátový oříšek atd.