Nejste přihlášen/a.
Asi před rokem jsem byl u lékařky kvůli problémům v krku. S prominutím každé ráno chrchlám a vykašlávám spoustu hlenů... Kuřák nejsem. Našli mi zlatého styfylokoka. Přeléčili nějakými širokospektrálními antibiotikami. Při kontrole již nic nenalezeno, nicméně problém se vůbec nezměnil. Krční lékařka mi tvrdí, že jsem zdráv a že nemá co léčit. Je to ale velmi neestetické a nepříjemné každé ráno i přes den chrchlat jak to prase. Neznáte nějaký účinný lék? Děkuji.
Toho stafylokoka vám zjišťovali i z krve, nebo jenom z výtěrů z krku? Je možné, že ho někde po těle ještě máte.
Také jsou potraviny, které mohou zahleňovat, zejména proslulé mléko a mléčné výrobky, může to ale být i alergická reakce na nějakou jinou běžnou potravinu. Zkuste pro začátek na pár dní úplně vynechat všechno mléčné, co to udělá
Stafylokoková nákaza u Vás změnila ( porušila) imunitní systém a nyní dochází k jeho reakci na všechny podněty. Není vůbec snadné odhanout zda se Váše tělo s tím vyrovná a za jak dlouho. Bude zapotřebí k posílení imunitního systému více trpělivosti a také jeho aktivní posilování. Širokospektrá antibiotika v tomto případě také udělala své ale na potlačení hnisavého procesu v těle jsou aplikovanou nutností. Bude to chvíly trvat něž tělo znovu nabere potřebnou ochranu a pochopí, že se může vydat touto cestou bez dalšího vnitřního boje.