Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mám mu věřit?

Od: evice odpovědí: 6 změna:

Zdravím,můj příběh je docela hodně dlouhý,a komplikovaný..Sama studuju psychologii a radím kamarádkám s jejich vztahy (podle nich dobře)ale na ten svůj neznám odpověď,ani radu..Potřebuju slyšet vaš názor,byla bych ráda kdyby jste to přečetli celé,protože fakt nevím co dál a docela mě neodpovězené otázky v mém vztahu strašně deprimují a jsem smutná..Tak vás moc prosím!..
-

Takže..jde o tohle.Rok a půl chodím s jedním klukem.Hodněkrát jsme se měli rozejít,ale vždy jsme to slepili a byli jsme oba rádi,že jsme spolu(ty rozchody byly maximálně na 2dny)(většinou kvůli mně:(..)Teď jsme se ale rozešli na 2měsíce s tím že už spolu teda nebudeme..on si týden po rozchodu našel na intru nějakou holku a přitom si i se mnou psal,byli jsme spolu na akci..a prostě..dopadlo to asi nejhůř..s tou holkou se rozešel(byli spolu tak měsíc) a chtěl se vrátit ke mně,ale potom si uvědomil že ji má rád..Takže si psal se mnou a mezitím se snažil i zase o ní..Ona mu řekla jasně NE .. Tak jsme teď spolu..Říká mi jak mě miluje a tak všechno,ale přitom jsem viděla jak si tak před měsícem oba psali,že se mají ještě rádi..Četla jsem to na FB u něj doma a on seděl při mě a říkal mi že je to už minulost,že k ní nic necítí..teď byly prázdniny takže si vůbec nepsali..ale v neděli se má jet zase do školy a já je začínám bát..Sice jsme spolu prožili úžasné chvilky..ale i tak.. Mám mu věřit? že už s ní mít nic nebude? ikdyž ji má rád? ..Děkuju vám,pokud jste si to přečetli! :)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Píšete že rozchodů bylo hodně a většinou kvůli Vám. Takže pokud tomu správně rozumím neměla by jste se ptát zda mu můžete věřit, ale zda on Vám může věřit. Nyní Vás může mít rád sebevíc a to i upřímně, ale podvědomí mu nedovolí vydat celé srdce. Vždy si nějaký ten kousek schová do foroty aby ho další případný rozchod přílíš nezranil.

iz*
hodnocení

2x