Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace bot u Baťy

Od: lili* odpovědí: 4 změna:

Reklamovala jsem u Baťy dvě vady na kozačkách. Po měsíci mě sdělili, že první vadu neuznávají a tu druhou přehlídli a neřešili a neopravili. Mám nárok okamžitě odstoupit od smlouvy, když během měsíce to nevyřídili? Nebo jak dál postupovat?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lindaf*
hodnocení

0x

Ano Bata neni na tohle zrovna dobry , za 1. kvalita bot nic moc a reklamace uz vubec ne...ja jednou mela boty ( baleriny - mokasiny neco takoveho ) no a roztrhli se mi postrane...nejen ze boty nevzali do reklamace a jeste byl ten prodavac neprijemny jako dratem do oka...od te doby do Bati uz nechodim a verte, ze nikde jinde s reklamacemi snad nedelaji vetsi problemy nez u Bati...muzete si zkusit jit stezovat na ČOI, ale nebude vam to asi nic platne, muzete tim zkusit alespon pohrozit, mozna, že to zabere, ale jinak...:O

 

hodnocení

0x
avatar kapkanadeje
Dobrý den. Viz. Občanský zákoník paragraf § 622: (1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.(3) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit. Podívejte se i na reklamační podmínky obchodníka, protože ty mohou být s Obč.Z v rozporu.

 

hodnocení

0x
avatar 2masoni

reklamovala jste dvě vady? těžko posoudit a poradit, pokud zde neuvedete o jaké vady se jednalo. s největší pravděpodobností obchodník jednal v souladu se zákonem. v těchto případech zákon totiž stanoví vadu zboží reklamovat ihned. to znamená okamžitě po zjištění vady. třeba i proto, aby prodávajicí případnou vadu mohl odstranit. dvě různé vady se vám asi neprojevily ve stejný okamžik...

v praxi to chodí totiž tak, že zákazník po zjištění vady boty ještě pár týdnů nosí a "dodělá" je. teprve potom se vydá reklamovat a diví se...

 

hodnocení

0x
avatar clayman

já u Bati reklamoval vždycky v pohodě, jednou se mi povedlo chodit snad 2 roky pořád v nových botech - asi výrobní vada v daném modelu :) Pokud byly zapsány 2 vady a jednu přehlédli, nemusíte čekat dalších 30 dnů - jejich problém, musí vrátit peníze nebo dát nový pár.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]