Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zaměstnavatel vs trestni rejstrik - přiznat?

Od: woliis* odpovědí: 6 změna:

Dobry den,mam dotaz mam zajem v o praci v bespecnostni agenture,kde mam vyplnit osobni formular,byl jsem trestne stihan za rizeni pod vlivem alkoholu,dostal jsem podminku.Vse uz je zamnou,mam cisty trestni rejstrik,tak se ptam,mam v dotazniku uvest jestli jsem nebyl nekdy trestne stihan,kdyz uvedu,ze jsem byl,tak me nevemou,kdyz to neuvedu jaka je pravdepodobnost,ze si to zjistijou samy,takhle dopodrobna muzou nahlizet jen policie a soudy.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lm®
hodnocení

0x

Pokud je to tak ,jak říkáte,že už Vám byl záznam smazán a Vy máte trestní rejstřík čistý,tak by to asi neměl být problém.Stejně budete muset určitě výpis z trestního rejstříku doložit a tam by to mělo být černé na bílém.Berte to jako osobní názor,nejsem právník,třeba někdo bude vědět víc.

mil®
hodnocení

0x

Taky nejsem právník, ale zažádejte si o výpis z rejstříku trestů a uvidíte co tam bude napsáno.

macka80*
hodnocení

0x
Pokud to není v rejstříku tak bych to vůbec neřešila,trest je stejně promlčen.Určitě nemá nikdo právo se v tom hrabat tedy až na soud

dusatka*
hodnocení

0x

Zaměstnavatel na to asi nepřijde, pravděpodobnost je nízká. Zvyšovala by se, pokud byste měl nějaký průšvih.

hodnocení

0x

zatlouct, pokud je rejstřík čistý těžko to bude zjišťovat jinak než od báby kořenářky ;)

kikkiii*
hodnocení

0x

když chtěj trestní rejstřík a bude čistej, tak nikde nic zjišťovat už nebudou

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.