Nejste přihlášen/a.
Ahoj a dobrý den...
Chtěl bych se zeptat...chci reklamovat sluchátka sdoživotní zárukou...nemámparagon, ale mám formulář o registraci doživotní záruky...Abych to nemusel za 50kč posílat někam do Ostavy... Máma mi říkala, že když půjdu do obchodu kde prodávají zboží od té značky, takže jsou na tom obchodě povini mi vzípmé zboží a poslat ho na reklamaci...
Chtěl bych se zeptat co je na tom pravdy...díkymoc......
"Paragon" není až tak nutný, nákup lze doložit i jinak. Ale ten obchod, který to též prodává nemusí s tím prodejcem, dovozcem mít nic společného, proč by měl na tom tratit jiný prodejce, jaký je tam vztah, co je mu po tom? Reklamuje se zásadně u prodejce, nebo co uvede v záručním listu! To jde u obchodů s organizační složkou, řetězců nebo u servisu který prodávající uvede. To by ale mělo být v reklamačních podmínkách, mrknout na jejich web.
No, teoreticky když prodávají to zboží někde na prodejně, tak dle mého nemají povinnost si zboží převzít do opravy. Nenapsal jste, jak jste sluchátka koupil. Pokud přes net, snad by to v kameném obchodě vzít mohli, ale pokud jste koupil v kameném obchodě, musíte reklamovat tam, kde jste koupil. My třeba u nás v obchodě(telefony) vezmeme i zboží které nebylo zakoupeno u nás a to z jednoho prostého důvodu, vyjdete vstříc zákazníkovi a on se vrátí. Ale jinak to povinnost není...
To jsem potřeboval slyšel...Děkuji moc......Jste mylý že vyjdete vstříc ostatním zákazníkům...
...
To je milé...on se vrátí k Vám s další reklamací a Vy budete posílat reklamace cizích zákazníků za Vaše prachy...No i takto se dá podnikat
A to jako fakt myslíte vážně jo?
Pochopila bych to u placené reklamace ale jinak...Se jděte léčit...
to neni nic divneho, ja mel pronajaty sklad v praze v jednom arealu a vedle prodavaly obklady a veci do koupelen a jeden den byly kluci na obede a ja byl u sebe na sklade prisla zenska a ze reklamuje vanu a ja na ni ze je to sklad vedle a ona porad at ji vratim penize za vanu a ja porad ze tu prodavavm obleceni (vsude palty a krabice s oblecenim) a nenechala si to vymluvit tak jsem ji po pul hodine dohadovani poslal do kobercu co byly naproti a skladnici z kobercu se se nmou nebavily tyden
smal jsem se taky nez napadl druhy den snih a skladnici z kobercu me nechaly snih pred mim skladem odhazet lopatou, a oni si jezdily destou z radlici
Vážená paní, kdybyste pracovala v obchodu, jako že nepracujete(je to zřejmé z vaší hrubosti) tak by vám došlo, že např. první dvě reklamace mohu opravdu poslat já, stojí mě to cca. 60,- za balíček a to mě opravdu nezrujnuje, obzvlášť když si získám zákazníka, který to třeba předá dál, že jsme v obchodě příjemní. Samozřejmě když jde o třetí opravu, tak už zákazníkovi nezbyde nic jiného, než jet tam, kde zboží doopravdy koupil. Platit věci ze svého opravdu nehodlám. Nicméně 120,- mě opravdu nepoloží. Takže léčit se můžete jít vy, protože o obchodu víte naprosté prd a umíte jen urážet.
Nazdar
Ahoj. Pokud nemáš doklad o tom, že jsi ho v daném odchodě koupil, pak myslím, že máš s reklamací smůlu...
doplněno 14.12.11 19:09:Reklamovat musíš tam, kde jsi sluchátka koupil.
doplněno 14.12.11 19:10:Ovšem s paragonem.
Logicky Vám žádný jiný obchod nevezme tuto reklamaci, než tu kde jste koupil (vyjma obchodů s řetězci - Kenvelo, Mustang a jiní). Reklamaci Vám vezmou pouze tam, kde jste zakoupil - bez paragonu ale těžko a pak servisní síť těchto sluchátek a pokud je tam doživotka, paragon asi chtít nebudou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.