Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přítelkyně náš vztah úplně zahodila

Od: wonder* odpovědí: 5 změna:

Zdravím.)

Potřeboval bych prosím pomoct ,nebo rady do života ,nebo taky jen poradit s mojí situací.)

Je mi 16 a studuju Veřejnosprávní obor. Mám problémy se sebou ,stím že se těžce vyrovnávám z věcmy.