Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, od července jsem zaměstnán jako uvaděč v kině pod jakousi firmou StarJobs. Při podpisu smlouvy jsem už narazil na první zvláštní věc - jsem zaměstnán pod jinou Jsem u nich na smlouvu DPP (150 hodin), ale nejen já, ale i dalších asi 80 zaměstnanců pracujeme už dávno přes tuto lhůtu. Mám už asi 400 hodin. Když jsem zaměstnavateli volal, že to není v pořádku, tak na mě jejich účetní arogantně řvala, že se o to nemám starat, že to "mají zařízené" a mám pracovat dále na tuto smlovu.
Chování zaměstnavatele se mi vyloženě nelíbí, výplaty posílá pozdě, na jakoukoli poznámku arogantně pokládá telefon atp.
Co jde v tomto případě dělat, existuje nějaká možnost jak zaměstnavatele "udat"?
Děkuju
Že zaměstnavatel porušuje platnou legislativu je jasné. Ale proč ji porušujete vy? Doufám, že si aspoň řádně platíte zdravotní pojištění.
Já za to jaksi nemohu, když něco řeknu, ona mě vyhodí - co mám asi dělat. Jsem student, takže nic neplatím.
Jde mi v první řadě o to, že mi vadí, že si může porušovat zákon a nic se s tím nedělá. V druhé řadě jde také o to, že kvůli tomu můžu mít problémy i já.
Vaše dohoda o provedení práce skončila po 150 odpracovaných hodinách. Proč tam dále načerno pracujete?
Pracovat tam nadále chci a se mnou i dalších 80 lidí, co tam dělá také nad 150 hodin. Zaměstnavatel se mnou také počítá, ale prostě jedná dost nezákoně.
Ahoj
hledala jsem brigádu a našla jsem nabídku do CC. přišlo mi to jako skvělá práce, ale projistotu jsem si vygooglila společnost a zjistila jsem že má "zvláštní" záznamy v obchodním rejstříku atd.
pracovat na černo by mi tolik nevadilo (pojištění mám), ale toho přístupu k zaměstnancům se obávám... Pracujete tam ještě?
Dá se to tam přežít?
Zdravím,
od několik lidí, co tam ještě pracují vím, že se podmínky začínají zlepšovat. Sice je člověk furt zaměstnáván pod několika firmami (na DPP), ale co se týče přístupu firmy k lidem - tak tam je to na lepší úrovni.