Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Exekuce ale z čeho zaplatit?

Od: nula odpovědí: 4 změna:

Dobrý den , prosím o radu pracuji jako OSVČ na ž.l. a mám už několikátou exekuci

a chci se zeptat z čeho mám platit?Majetek nemám , finance taky nemám ,

jsem prakticky bez ničeho a majetek co má přítelkyně tak ta ho má v soupisu

na osobní bankrot .

Může exekutor zabavit věci ze soupisu správce?

Jak mám postupovat dál.Děkuji.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

stany*
hodnocení

0x

pokud pracujete, tak vydelavate, muzete splacet z vydelku. I stokoruna je splatka

antara
hodnocení

0x

Pokud máte jako OSVČ nějaký příjem, pak byste měl splácet právě z toho příjmu. Samozřejmě můžete splácet i z jiných příjmů, jako je výhra v sázkové hře, dědictví, sběr druhotných surovin, atp. Pokud nebudete splácet, pak se exekutoři stanou vašimi nejvěrnějšími druhy až do posledních dnů vašeho života. Zvlášť budou mít spadeno na váš důchod - ten mají rádi, to je jejich jistota. Insolvenční správce a exekutor moc dohromady nejdou - buď jedno nebo druhé.

sisinka*
hodnocení

0x

Pisete,ze pracujete,tak muzete splacet.Lepsi splacet po malych castkach,nez na Vas nastoupi exekuce a exekutor,nebojte se,on si neco najde co zabavit.V dnesni dobe muze sahnout uz i lidem na socialni davky.Budete ho mit v patach,pocka si treba na dedictvi,nebo Vasi nejakou vyhru,nebo na Vas duchod.Pred dluhem dluznik neutece!*bezim*

hodnocení

0x

Dobrý den, exekutor nemůže zabavit věci ze soupisu správce, protože jen správce má již právo s tímto majetkem nakládat. Jinak se ptáte z čeho máte platit. Z výdělku, samozřejmě, když pracujete. Exekutoři Vám nedají pokoj, dokud Vám budou mít z čeho brát.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.