Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak na afty

Od: lenaprcek* odpovědí: 13 změna:

Dcera (18) má neustále afty. Docela velké a velmi bolestivé. Nic na to nezabírá. Byli jsme posláni k alergologovi, ale ten nic nezjistil Poraďte jak se jich zbavit nebo čím tu bolest tlumit. Děkuji.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Afty, jsou velmi bolestivé. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit.
Vyzkoušela jsem podle rad lékařů, bylinkářů a různých rad, vše, co jsem slyšela. Člověk by se toho rád zbavil. Mastičky z lékárny, různé rady. Bolest v ústech zůstává. Postupně jsem zjistila, po čem se mi afty v ústech dělají nejčastěji. Některé pomazánky z Marketu, některé živé kultury z jogurtu apod.
Co jsem nakonec dostala jako nejjednodušší radu na bolest.
Olivový olej _ /lisovaný za studena/, stačí jedna lžíce do úst a vydržet olej převalovat v ústech asi 10 min. Není to příjemné.
Olej vyplivněte a ústa si vypláchněte - / teplou vodou, nebo čajem / Hned po prvním čištění ucítíte úlevu. Ústa si olejem můžete čistit 2x nebo 3x denně. Olivový olej mám v lednici jako prevenci, jen pro sebe. Ať dcera vyzkouší a můžete napsat, jak dopadla.

hahana

osvědčené je potírat octem

drich*
hodnocení

0x

Jelikož to ani nedokážu všechno vyjmenovat, doporučil bych přečíst tento web, moje osobní zkušenost je pozitivní.

lecime-afty.cz/...

hodnocení

0x
Aloclair gel. Přímo v místě aplikace vytvoří jemný průhledný ochranný film, který zamezí dráždění odhalených citlivých nervových zakončení.
lenaprcek*
hodnocení

měli jsme - nepomohl

kackmacka
hodnocení

0x

vitamíny skupiny B, najmä B6 (a nech skúsi nejesť orechy)

lenaprcek*
hodnocení

děkuji za radu, ale ořechy téměř nejí

martinaa*
hodnocení

0x

Me pomaha kloktat ustni vodu Listerine - fialovou. A omezte drazdive potraviny jako mlecne vyrobky, citrusy, orechy.

mi06*
hodnocení

0x

čerstvé borůvky a vitamín B

nicnereknu*
hodnocení

0x