Nejste přihlášen/a.
Nezvládám školu,studuju 2 obory,z nichž mě baví jen jeden.Poslední týden mám problémy se žaludkem,myslím,že mám žaludeční vředy.Bolí mě už celý tělo.Za pár dní jdu k psychiatrovi.Jsem v depresi.Celý můj život stojí za prd,vyčítám si tolik věcí,i to,že jsem nemocná.Cítím se hrozněcítím se na dně,nikdy bych nevěřila,že by se mi tohle mohlo stát,nevím,kdo jsem a co v životě chci...zažili jste něco podobného?co byste mi poradili?děkuju za rozumné odpovědi
Zdravím a ptám se proč když nestíháte studujete dva obory. Dcera studovala MU fyzika + dějepis, jinam se nedostala a to víte, pro rodiče vysokoškoláky by¨l ten titul naplněním snů, některé zkoušky dělala i na potřetí, vyčerpaná a na zhroucení, nejedla, hubla a pak jsem měla vážný úraz a zjistila, že VŠ není důležitá, dcera to zabalila uklidnila se a zmizely zdravotní problémy. Šla do práce a za rok znovu přijímačky na dálkové studium oboru který chtěla, ani nevíme, že studovala jak to šlo bez potíží a stihla se před státnicema i vdát a porodit. Studujte jen to na co stačíte a dělejte věci pro radost ono vás v životě těch sraček čeká ještě hodně a budete se muset s nima porvat.
Problémy s žaludkem mohou být právě od nervů. Potřebovala byste se zklidnit a brát život trochu s nadhledem. Nejste určitě sama komu se občas zdá všechno kolem sebe černé, ale zase to přejde. Někdy je člověk nucen dělat i spoustu věcí, které ho právě nebaví, ale s tím se nic nenadělá a musíme to zvládat. Jaké si to uděláme, takové to máme, tak hlavu vzůru a nepodléhejte svým depresím.
Rozhovor s psychoterapeutem, psychologem. Psychiatr se snaží řešit problémy léky a musím říct, že antidepresiva vám se zvládnutím akutního problému na škole (podle mne) nepomohou. Řekněme, že sníží vaše vnímání trápení, ale nevyřeší.