Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu, nedávno se mi objevily na špici jazyka bílé vystouplé fleky, nebo tečky, při doteku a při jídle to bolí, nevíte co to může být?
Děkuji
Vyzkoušejte osvědčení prostředek na dezinfekci úst. Bílé flíčky mohou způsobit různé mléčné živočišné produkty. Také to dělají některé pomazánky z marketu,/ česnekosýrová, tvarohová, budapešťská a jiná pomazánka/. Může to dělat i jogurt s živou kulturou. Zamyslete se, co jste od rána jedla, než to začalo. Rychlá a osvědčená rada. Olivový olej, musí být panenský, to je za studena lisovaný. Stačí jedna lžíce a nechte v ústech, jen olej převalujte, nesmíte ho polknout. Vydržte olej převalovat v ústech nejméně deset minut, pak olej vyplivněte a ústa vypláchněte teplou vodou. Olej který vyplivnete bude bílý. Opakujte dvakrát denně. Za dva dny budete mít klid.
doplněno 26.10.11 05:28:Tuto radu jsem dostala od lékaře, vyzkoušela jsem ji nejen u sebe,ale i u vnučky a nám pomohla
Viky, olivový olej je fakt dobrý, ale bílý bude asi proto, že když ho převaluješ v ústech 10minut, tak v něm jsou i Tvé sliny. Jinak si také myslím, že to jsou afty. Ale zase že by i na jazyku? Já je jednou měla vevnitř tváří. Ale je to spousta let, a myslím, že mi to nějak odeznělo.
Ale Marti, ne na tvářích! Zevnitř, uvnitř, v puse, ze strany na té měkké části, já to neumím popsat. tak tam se mi jednou udělala ta afta. Takové nateklé to bylo a modré. Jakoby v tom byla sražená krev. Pak to zmizelo. Třeba to ani ta afta nebyla.
Ja vim, ze uvnitr:D:D Nebojte, sice jsem dneska mimo, ale tak ne:D Srazena krev a modra barva... hmmm to jste mela cosi unikatniho
No možná, že jsem do té tváře asi kousla. Fakt je to už dávno. Já si jen vzpomínám, že to byl malý puchýřek, a fakt byl modrý. Bůhví, co to vlastně bylo. Někdo mi to tenkrát "odborně" prohlédl a tak zněla jeho diagnóza.