Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nyní jsem se dozvěděla nepříjemnou věc a budu vás žádat o radu/y. Abych malinko shrnula svou situaci: Od září loňského roku jsem dělala střední školu dálkově a přitom jsem chodila na brigády. Od února 2011 jsem nastoupila na HPP do kravína kde jsem dělala 2 měsíce , než přišla lepší nabídka a to pracovat v prodejně se zvířaty. Odešla jsem koncem dubna a do nového zaměstnání nastoupila 9.května. Měla jsem tam asi 14 dní mezičas ale to neřeším - stále jsem byla student a tak i evidována na pojišťovně. 9.května jsem nastoupila do nové práce s tříměsíční zkušební dobou. Vše se jevilo OK a zkušení doba v srpnu skončila a já jsem nyní zaměstnána na dobu neurčitou. Mezitím jsem dodělala maturitu. S přítelem (budoucím manželem) se snažíme o miminko. Dnes jsem se dozvěděla o omezení prodeje v našich obchodech a o propouštění někoho z nás protože budeme nadbyteční. Ovšem pro mě to znamená ,že zřejmě budu propuštěna. Kolega je tam o rok déle než já a hlavně je to mladý chlap. Nehrozí, že půjde na mateřskou. Oficiálně bych se měla dozvědět o celé situaci za 14 dnů a zřejmě tedy podepsat výpověď. Teď se vás ptám - co teď? Hledání práce je samozřejmostí. Když jsem se hned ráno o tomto dozvěděla začala jsem hledat. Ale co to pro mě znamená? Je nějaká šance na odstupné? A nějaká šance na případnou podporu, kdyby náhodou? Co by se stalo, kdybych otěhotněla ve výpovědní lhůtě? A jak nyní nejlépe jednat? Děkuji moc!
Počkejte, uvidíte...
Pokud dojde k případu propuštění - v žádném případě nepodepisujte DOHODU! Měla byste menší podporu v nezaměstnanosti.
Máte nárok na výpověď prac. smlouvy s 2-měsíční výpovědní lhůtou a s odstupným. Zrušení PP je z důvodu reorganizace, zrušení prac. místa atd. Takže nárok máte.
S tím těhotenstvím nevím, to at poradí někdo jiný povolanější...