Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Trestní oznámení podvod

Od: jkl odpovědí: 17 změna:

Dobrý den, poradí mi prosím někdo? Bylo na mě podáno trestní oznámení PODVOD, na aukru sem dražil sbírku vláčků a dotyčnému když balík přišel tak mu chyběli nějaké modely v hodnotě 5500, ani podací lístek nesedí s váhou všech modelů. Chci se zeptat jak mám vypovídat na policii? a jestli mám vůbec šanci spor vyhrát? Děkuji moc

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

olaf71*
hodnocení

0x

jak vypovídat? no přeci pravdu. ptáte se tak, jako by jste neměl čisté svědomí.

jkl
hodnocení

čisté svědomý mám, ale vše hraje proti mě, tak vůbec nevím co s tim mám dělat?

ukulele*
hodnocení

0x

Dobrý den, nejsem právník, ale jak vypovíat na policii? Vše po pravdě a úplně nejlepší by bylo se s dotyčným kontaktovat, njlépe osobně a slušně si to vysvětlit. Třeba, jak byl balík zabalený, když ho přijal, vyskytly se teď případy, že zaměstnanci přepravních služeb vybírali poštovní zásilky, tak jestli to není také tento případ. Mě se osvědčilo vybrané věci vyfotit před zabalením a poslat meilem k odsouhlasení.

roboot*
hodnocení

0x

hodnocení

0x

Jak to vlastně je? Pokud jste to posílal Vy,tak to by pak znamenalo,že jste to opravdu nezabalil vše jak píšete,vždyť pošta váží balíky při příjmu a dle toho se počítá poštovné,pak se již neváží!

jkl
hodnocení

Posílal jsem to já, ale dal jsem tam vše

olaf71*

myslím si, že se to odloží. vy jste tam dal vše a příjemce tam vše neměl. teď kdo má pravdu. :)

pacourek*
hodnocení

0x

Šanci na výhru sporu mate ,vypovídat na policii budete muset .Zejmena kdo balil zakazku ,jak balil,jaká je hmotnost všech mašinek,které modilky chybí,ale hmotnostna podacím lístku je zkutečná hmotnost přijateho balíku(ani víc ani meně)

doplněno 01.01.13 12:17:

Jedině by vám pomohlo když by neodpovídala hmotnost dodaného balíku s podacím listkem

nu*
hodnocení

0x

policie nic nevyšetří, a pokud jsi nerozesílal na dobírku cihly, klídek

jkl
hodnocení