Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace příborů

Od: flakatos* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den 26.6.2011 jsme objednali příbory přes i-obchod a po obdržení jsme zjistili zjevné vady na celé sadě příborů. Odeslali jsme je na reklamaci do obchodu poštou/ pojištěná zásilka/ a do teď nemáme ani příbory ani peníze. Na četné urgování jsou odpověďi že je sada na reklamaci u výrobce, že ještě nemají žádné info. Jak máme postupovat dále předem díky za odpověď.

doplněno 29.09.11 10:37:

25.7.2011 byli příbory odeslány na adresu obchodu a před objednávkou mnohokrát urgovali. Jméno obchodu Vám mile rád zdělím

www.krasnybyt.cz

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

honzek*
hodnocení

0x

Jeste zminte, o ktery eshop slo, abychom neudelali stejnou chybu

 

hankauk*
hodnocení

0x

Kdy jste příbory odeslali zpět? Obchodník má 30 dnů na vyřízení reklamace. Pokud nedorží lhůtu, můžete odstoupit od kupní smlouvy a požadovat plnou náhradu. Takto bych to obchodníkovi napsala. Ev. se pak můžete obrátit na Svaz ochrany spotřebitelů.

 

cepagis*
hodnocení

0x

Nákup po Internetu, přišlo poškozené zboží, dvě varianty jak se domoci nápravy: 1) odeslat zpět spolu s dopisem, ve kterém uvedete důvod reklamace. Obchodník má pak 30dní na to, se k reklamaci vyjádřit. Pakliže tuto dobu přešvihne (pozor na nepracovní dny), máte nárok na odstoupení od KS a okamžité vrácení peněz. To že se mu k tomu nevyjádřil jeho servis či dodavatel, je problém obchodníka. 2) zboží vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů. Pak Vám nehrozí např. zamítnutí reklamace. Ale obchodník zase může rozumovat, že mu zboží přišlo poškozené, ač Vám odeslal bezchybné...

flakatos*
hodnocení

A když tedy odstoupím od kupní smlouvy a budu požadovat peníze na zpět tak obchodník má jakou časovou lhůtu na vrácení peněz.

Děkuji za odpověď.

cepagis*

No peníze, ať už z reklamace nebo po odstoupení od KS bez udání důvodu by měl vrátit bez zbytečného odkladu, aby se nejednalo o bezdůvodné obohacení. Obecně se domnívám do 30ti dnů, to bych viděl jako maximum, ale to fakt nevím...

 

flakatos*
hodnocení

dobrý den i přes urgování jsme dosud neobdrželi penize za pribory jak máme dále postupovat prosím odpovězte díky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]