Nejste přihlášen/a.
Dobrý den 26.6.2011 jsme objednali příbory přes i-obchod a po obdržení jsme zjistili zjevné vady na celé sadě příborů. Odeslali jsme je na reklamaci do obchodu poštou/ pojištěná zásilka/ a do teď nemáme ani příbory ani peníze. Na četné urgování jsou odpověďi že je sada na reklamaci u výrobce, že ještě nemají žádné info. Jak máme postupovat dále předem díky za odpověď.
doplněno 29.09.11 10:37:25.7.2011 byli příbory odeslány na adresu obchodu a před objednávkou mnohokrát urgovali. Jméno obchodu Vám mile rád zdělím
www.krasnybyt.cz
Nákup po Internetu, přišlo poškozené zboží, dvě varianty jak se domoci nápravy: 1) odeslat zpět spolu s dopisem, ve kterém uvedete důvod reklamace. Obchodník má pak 30dní na to, se k reklamaci vyjádřit. Pakliže tuto dobu přešvihne (pozor na nepracovní dny), máte nárok na odstoupení od KS a okamžité vrácení peněz. To že se mu k tomu nevyjádřil jeho servis či dodavatel, je problém obchodníka. 2) zboží vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů. Pak Vám nehrozí např. zamítnutí reklamace. Ale obchodník zase může rozumovat, že mu zboží přišlo poškozené, ač Vám odeslal bezchybné...
A když tedy odstoupím od kupní smlouvy a budu požadovat peníze na zpět tak obchodník má jakou časovou lhůtu na vrácení peněz.
Děkuji za odpověď.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.