Jsem student..mam Mkonto (bezny),CS_ sprozirovy a sikovne sporeni, KB _ bezny a Bonus. Co je nejvyhodnejsi? 1.)Ucet u České sporitelny,tam se mi uroci 0,80% k poslednímu dni v mesici(pokud vkladam nižší castky jako 300 mesicne) 2.)U uctu u Mbank- zalozit si Max/eMax plus? 0cm"> color:#4D4D4D;border:none windowtext 1.0pt;mso-border-alt:none windowtext 0cm; padding:0cm">Spořicí účet eMAX color:#4D4D4D">Kreditní denní zůstatek je úročen sazbou none windowtext 0cm;padding:0cm">0,4 % p.a.font-family:"Tahoma","sans-serif";color:#4D4D4D;display:none;mso-hide:all;background:white"> 0cm"> color:#4D4D4D;border:none windowtext 1.0pt;mso-border-alt:none windowtext 0cm; padding:0cm">Spořicí účet eMAX Plus color:#4D4D4D">Kreditní denní zůstatek je úročen sazbou none windowtext 0cm;padding:0cm">0,5 % p.a. color:#4D4D4D">Zvýhodněná úroková nabídka zůstatek maximálně do 100 000 Kč none windowtext 0cm;padding:0cm">2 % p.a.3.)u KB spořící konto BONUS se uroci 1% rocne plus 0.5% nejnizsi zustatekKterý z tech 3 se vyplati vůbec používat? Myslim kvůli sporeni.. ten který je na nic asi budu rusit... nebo to je jedno jestli ucet zrusim nebo jen nepouzivam?Vzhledem k tomu ze mam zalozene 3 ucty a nevim jak to bude do budoucna,jak to´ještě zorganizuju,který zrusim atd..podle poplatku..treba mbank byla super ale ted zavedla poplatky za vybery.Jde to nejak vymyslet,zkombinovat aby se mi to vyplatilo?Kdyz uz mam vice bank..Do sporitelny budu posilat 300 za mesic,. A jak postupovat,když chci na tom nejak vydělat a nejakym zpusobem ty peníze preposilat mezi sporicimi ucty..dela to tak někdo a jak?Mam ještě otázku ohledne odblokovani plateb pro internetove placeni, když si to povolim,budu platit na internetu,pak se muze stat ze embosovanou kartu ztratim, zablokuju,/(když to zablokuju včas,nikdo mi si z toho nestihne koupit z netu něco)..a když mi pak bude vydana nova karta,uz bude s novym tim dlouhym cislem,takze i když někdo mohl mit bud opsane to moje číslo nebo tu kartu moji ztracenou,tak je to