Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Šikanuje mě můj soused?

Od: firebug* odpovědí: 18 změna:

Vím, že se tady sousedské vztahy řeší docela často, ale tohle je trochu z jiného úhlu. Můj soused žijící pode mnou si neustále stěžuje na dupání a začíná nám různě znepříjemňovat život. Normálně byste mi asi poradili, ať se chovám ohleduplně, ale my se s přítelkyní opravdu snažíme a ani jeden z nás není konfliktní typ. S ostatn9mi sousedy vycházíme velmi dobře.

Abych našeho souseda vykreslil. Je to chronický stěžovatel a nebál bych se říct idiot. Pracuje jako dělník a vstává do práce na šestou, což nám často připomíná. V našem renovovaném činžovním domě má jako jediný tmavá plastová okna, protože si je na úřadě vykřičel necelé 2 roky před celkovou rekonstrukcí. Je to v obci známý rapl, kterého tak strašně rozčililo, že mu před domem opraváři vodovodního potrubí zničili část jeho oblíbeného živého plotu, že neváhal běžet na městský úřad a všechny tam seřvat.

Když jsme se nastěhovali, řekl nám, že předchozí nájemníci dupali jako sloni. To nás trochu zarazilo, protože před námi tam žili dva drobní důchodci, kteří dohromady vážili tak 60 kg. Bylo ale už pozdě. Jednou si k nám šel stěžovat na hlasitou hudbu, ale vtipné bylo, že jsme nehlučili my, ale sousedé nad námi. My jsme to skoro ani nepostřehli. Jindy si přišel stěžovat na mou přítelkyni, že moc nahlas vysává. A to bylo prosím v době mezi 16. a 17. hodinou! To už se s ním přítelkyně trochu chytla. Já doma nebyl. V zimě jsme museli sundat krmítko pro ptáčky, protože měl soused na parapetu slupky zobu.