Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ischias a zaměstnavatel

Od: pavil odpovědí: 13 změna:

Pravděpodobně jsem si uhnal ischias vlivem těžké fyzické práce v chladném prostředí. Chtěl jsem jít k lékaři ale zaměstnavatel mi vyhrožuje výpovědí dohodou. Co mám dělat? Bolesti se stupňují, vzal jsem si léky v podobě tramalu a dorsiflexu ale bez účinku. Já vím, že když zaměstnavatel mi dá výpověď dohodou, že mu ji nemusím podepsat a to jsem mu také řekl ale on, že ho to nezajímá.

Tyto bolesti jsem měl už v minulosti a občas se mi vracely ale nikdy ještě nebyly tak výrazné jako teď. Už je to třetí den z toho jeden den v práci 8 hodin v bolestech a pořád beze změn. Zkoušel jsem to nahřívat fénem, bolesti sice na chvilku opadnou ale pak se zase vrátí. Poté jsem zkoušel alpu to samé jako v prvním případě. Když ležím třeba na zádech, není vůbec žádná šance se bezbolestně otočit či vstát z postele. Když chci pokrčit levou nohu tak to jde ale když pravou tak zase hrozné bolesti. Musím si vždy dát do pusy ručník abych mohl řvát bolestí potichu a zbytečně neplašil sousedy.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martinaa*
hodnocení

3x

Ihned k doktorovi, ischias je pomerne hodne zradny. Nebo chcete trpet dalsi tyden, mesic...? Zamestavateli dohodu podepisovat nemusite, a kdyz je to takovy parchant, tak bych si jeho vyhruzky hezky nahrala na telefon.

Ze ho to nezajima - Vas to nezajima:) Vy to nemusite podepsat. Pak se k Vam zamestnavatel muze chovat jako naprosty hazlik, ale pokud budete mit v ruce nejaky dukaz o jeho jednani, muze mu rychle sklapnout.

pavil
hodnocení

No já mu dal výpověď z mé strany ze zdravotních důvodů. Samozřejmě těch důvodů je víc, třeba téměř každodenní buzerace, sprosté nadávky, výhružky. Skoro si nesmím dojít ani na záchod a ani si nesmím třeba na chvilku odpočinout jsem totiž invalidní důchodce. To ale on dost dobře věděl když mě bral do pracovního poměru. Teď zase protestuje on, že má na to prý 2 měsíce- na to mám důkaz, že to řekl.