Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,asi před rokem jsem fotila s jedním fotografem,podepsali jsme smlouvu,ve které jsem uvedla,že nesouhlasím se zveřejnováním aktů.Fotily se pouze portréty,nicméně jsem si rozumněli a ještě dvakrát proběhlo focení,kdy jsem ho poprosila i o nafocení několika fotek pro svého přítele.Byly to akty.Dokonce jsme se na místě domluvili že po úpravě některé i smaže,že je nebude nechávat ani ve svých souborech aby nedošlo ke zneužití.Po asi půl roce jsem tyto fotografie objeila u něho na stránkách,psala jsem mu co to má znamenat,nejdřív mi odpověěl že to nejsou akty ale glamour,zaútočila jsem na něho, nakonec se moc omlouval,že došlo k chybě u něho na serveru a že jeho kolega nesprávně seřadil soubory,fotky okamžitě smazal a sliboval že se to nikdy nestane.Dnes jsem tyto fotografie objevila na jeho stránkách na fb,můžete mi říct jak se mám proti tomu bránit?Při svém postavení si nemohu takovéto fotografie dovolit,mohou mi zničit kariéru.Prosím poradte mi na koho se obrátit a jak situaci řešit,pokud jsou fotky zveřejněné již rok,pochybuji že si jich nikdo nevšiml,tento fotograf je velice proslavený...