Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Náhrada poštovného u nevyzvednuté zásilky

Od: e2000 odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

objednala jsem si zboží na eshopu, ale nevyzvedla ho. Eshop po mně nyná požaduje úhradu za poštovné. Musím poštovné uhradit? Děkuji.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cocinkamichalka*
hodnocení

1x

Předtím, než jste objednávku potvrdila, jste jistě musela SOUHLASIT s obchodními podmínkami (zřejmě jste je nečetla). Pokud toto mají v podmínkách, poštovné zaplatit musíte. Jak si to představujete - kdyby to tak jako vy udělal každý, e-shop už by přišel dávno na buben! Tohle opravdu nechápu...

 

vykuk*
hodnocení

0x

Pokud objednám a nevyzvednu, tak považuju za samozřejmost poštovné zaplatit. Pokud se někomu platit nechce, tak je to vy...k a zaslouží nejlíp nařezat aby si to pamatoval...

wulf

Z jineho soudku,

objednane zbozi, ale s tim, ze se bude platit kartou a bude Vas kontaktovat konzultant. Nikdo nekontaktoval, takze jsem kartou nic neplatil.

No a on se ten shop rozhodl poslat to dobirkou. Ja to ted jiz z principu nechci a z toho sameho principu jsem to neprevzal a platit postovne nebudu. Ma tedy e-shop pravo si zmenit kartu (nepotvrzenou konzultantem) na dobirku a pak vymahat postovne?:)

Diky za nazor.

W.

asd*

Mělo se platit kartou, že se obchod rozhodl poslat to na dobírku bez dohody s vámi je jejich problém a mají smůlu - poštovné vymáhat nemůžou.

Pokud by ta dobírka vyšla cenově stejně a zboží bych chtěl, tak bych jí převzal - přece jen je to jednodušší než znova objednávat jinde. Příště bych ale dal přednost lepšímu obchodu, který se na změny předem zeptá jestli může takhle...

 

mowla*
hodnocení

0x

Ano - uzavřela jsi objednávku (smlouvu) a tu nedodržela - zaplať...

Je zajímavé, jak moc se lidi čílí nad špatnou vymahatelností svého práva, ale na práva jiných kašlou...

doplněno 11.11.12 15:41:

Jasně CocinkoMichalko, "blacklisty" schvaluju - pak ať se e2000 klidně čílí, že je pokládána za nedůvěryhodnou a bez platby předem s ní nikdo nekomunikuje - bohužel, e-shopy jsou v tomto vztahu v nevýhodě...

cocinkamichalka*

Některé e-shopy spolu spolupracují a mají blacklist, takovým lidem pak nepošlou nic na dobírku, nebo vůbec. Blbě jsou na tom malé e-shopy...

doplněno 11.11.12 16:12:

Mowla, taky to schvaluju, samozřejmě se může stát, že člověk zboží už nepotřebuje, nebo nemá peníze nebo něco... ale je slušnost se OMLUVIT a poštovné uhradit... A bez diskuze.

 

hodnocení

0x

Samozřejmě,že musíte*bzum*Vy jste si zboží objednala,a pak jste si ho nevyzvedla,jakpak by se to asi líbilo vám?!

 

hodnocení

0x
avatar jethro

Záleží na tom, jaké má dotyčný e-shop obchodní podmínky (jistě jsi je přečetla a souhlasila).

Mám zkušenost s provozováním eshopů, a je to tak: pokud se vám vrátí jedna zásilka z padesáti, dá se nad tím mávnout rukou a zahrnout to do nákladů. Ale pokud se vám vrací každá třetí, je to nutné řešit. Nicméně jsou i jiné možnosti. Například, kdyby se mi vracela každá třetí zásilka, tak bych se místo nesmyslného vymáhání poštovného zamyslel nad svým obchodním modelem - jestli prodávám správné zboží, správným způsobem a správným lidem.

 

pepanos56
hodnocení

0x

Dobry den

Tak káždopádně by jste jim to poštovné měla uhradit, vy jste byla ta která si zboží obědnala a to na dobírku.

A pak si zboží nevyzvedla,Vám by se to asi také nelíbylo když by jste měla díky někomu komu jste vyhověla

přijít o peníze.Je to Váš problém ne e-shopu že jste si zboží nevyzvedla

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]