Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poškození obuvi při reklamaci v krámě

Od: vrbodol* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den.Reklamoval jsem dětskou obuv s prodřenými špičkami,reklamace byla zamítnuta a při převzetí jsem zjistil že je utržená přezka.V reklamačním protokolu napsané pouze ty špičky.Odmítl jsem obuv převzít a dal opakovanou reklamaci a do listu nechal napsat že bylo poškozeno v obchodu.Jelikož prodavačka budila dojem že to zase zamítnou a snažila se to svalit na mě že jsem to tak dal a že si toho nevšimla při převzetí (kálení do vlastního hnízda-vona si to má zkontrolovat),tak prosím o radu jak pokračovat.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar 2masoni

a vona je kdo?

jinak radím počkat na vyjádření, pak budete mít možnost pokračovat. zatím není co radit.

špičky byly prodřené proč? nebo od čeho?

 

vrbodol*
hodnocení

Vona je prodavačka.Necelej rok starý bačkory ne zrovna levný prodřená látka na špičkách.Prostě jestli takhle někomu něco zmršili a jak postupoval.Z jejího přistupu nemám dobrej dojem,tak se chystám na další zamítnutí.Tak jestli dát podnět na čoi,případně jak dál.

 

hodnocení

0x
avatar hejkal

První reklamace zřejmě byla zamítnuta z důvodu prodření špiček používáním... já vím, boty jsou určené na používání, ale všichni poznáme dětské botičky používané lezoucím dítětem... podrážky jak nové, přes špičky čumí palečky... to ale většinou obchod neuznává jako důvod k reklamaci, je to podle nich nesprávné používání... zvláště jak píšete látkové bačkory skoro rok používané... moje ratolesti byly v tomto opotřebovávání přeborníky...
Máte pravdu, je na pracovníkovi, který přebírá reklamaci, aby zboží a poškození překontroloval... dobře jste udělal, že jste nechal zapsat to poškození do opakované reklamace... je jasné, že se budou snažit svést vinu na Vás, i když záznam z první reklamace dokazuje poškození jenom špiček. Někdo něco zanedbal a nebyl to zákazník...
Otázka je, co uděláte, když Vám vrátí opravenou utrženou přezku a neopravené špičky!? První reklamace špičky neuznaná, špatné používání, proti tomu nic neuděláte... druhá reklamace utržené přezky uznaná, přezka třeba i profesionálně opravená, ale bačkory jsou i tak vhodné jen do koše... k tomu plno nervozity, nákladů na dopravu, ztracený čas a pod. štrapáce... když budete hledat odborníka znalce na posouzení opotřebování, a neuspějete, bude to na Vaše náklady... vyšší jak nové bačkůrky...

 

erikch*
hodnocení

0x

prcci taky dokázali "odrovnat" bačkůrky za pár měsíců-a to jsme nikdy na dětech nešetřili,obzvlášť obuv...s tím(poměrně krátká životnost)je člověk pořizuje a měl by být tak nějak připraven,nemluvě o až "překvapivém" růstu...A co se reklamací obuvi týče-nedávno toto téma proběhlo v médiích a vyplynul z toho závěr,že jedinec má vcelku ,obecně, pramalou šanci k úspěchu...Myslím si,že není-li to evidentní(že upadne jazyk,odlepí se celá podešev apod.-i když takové "no name" rádoby boty si kupuje člověk maximálně ke kopání kanalizace...)-tak šance k úspěchu je pramalá,a za ty náklady,čas,nervy to fakt nestojí...

 

krkovicka*
hodnocení

0x
Jakmile mi začla holka se stavět(8.měsíců) koupila jsem kožené bačkůrky za 700kč,první,v kameném obchodě.Po týdnu domácího pandání se odlepila špička od podrážky.Dala jsem to k reklamaci(člověk si to chce hned vyřídit s prodavačkou,ale ta je přeci nešila).Reklamace mi byla zamítnuta,že prý jsem jí nechala kopat do kamenů.Dál jsem to již neřešila-boj s větrnými mlýny.Prostě šunt a hájily se že prý ne.Vám bych radila to stejný.Od té doby tam už nenakupuji.
doplněno 17.08.11 07:18: Pajdání ;)

 

vrbodol*
hodnocení

Ještě bych dodal že holce je 7let takže prodření od lezení po zemi nepřipadá v ůvahu.Prostě drahej šmejd co nevydržel ani rok.Hm škoda že na dětech nešetřim a nekoupil jsem něco za pár korun u rákosníků,tam bych s tim počital.No v září dám vědět jak jsem dopadnul.

krkovicka*
Nám platěné bačkory vydrží max.3měsíce.Po denním nošení ve školce.O botech a drahých, nemluvě.Přesně jak říkate,špičky. Jo holce je 6let.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]