Nejste přihlášen/a.
Dobrej,
Připodomění situace:
Dejme tomu ze mám internetovou stránku a registrované uživatele.
Chtěl bych vylosovat jednoho človeka z registrovaných uživatelů na mem webu a dát mu nejakou výhru (maličkost).
Dotaz:
Musím na zboží poskytovat nějakou záruku? Samozřejmě se jedná o nové zboží. Nic z druhé ruky ale nevím co dělat v této
situaci zda mu to mám zaslat s účtenkou nebo ne. Pokud možno tak bych nerad.
Nebo mám napsat do podmínek že dárkové zboží nemá záruku? Opakuji že vše je zdarma,z mé dobré vůle ![]()
Děkuji za všechny odpovědi či nějaké návrhy řešení mého problému.
Pokud k té věci existuje samostatný záruční list, můžete to předat s řádně vyplněným a prodejcem potvrzeným záručním listem - záruční servisy při předložení záručního listu neřeší, zda věc opravdu zakoupil ten, kdo ji dává opravit. Pokud by závada byla neodstranitelná a došlo na rušení kupní smlouvy, platí v plném rozsahu odkaz od sulfana - vy jste nic neprodával a tudíž ani nemusíte ručit, pokud sám nechcete. Ale to ovšem nezbavuje odpovědnosti za vady toho, kdo tu věc prodal vám - vy byste práva ze záruky vyplývající uplatnit mohl, pochopitelně v rámci limitů podle občanského nebo obchodního zákoníku. Přidávat k dárkům nebo výhrám účtenku je minimálně nevhodné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.