Nejste přihlášen/a.
Zdravím
Mě by spíš zajímalo, co si o tom myslíte jako lidi, které neznám
takže něco o nás:
Mě je 21, jemu je 32, Pracuje jako Ajťák v malé firmě (spravuje počítače), já momentálně brigádničím ve fabrice, kde se kontrolují hadry z německa a rakouska, jestli jsou v pořádku, ale měla bych tam za chvíli bejt nastálo. Jeho záliby jsou zvířata (hlavně psi), počítačové hry a kompy obecně, sleduje rád dokumenty a akčnáky a komedie, nejlépe francouzský starý. Já se zajímám o módu, krásu, vzdělávám se anglicky, ale chci dále rozvíjet němčinu, ruštinu a časem bych chtěla zkusit arabštinu, japonštinu, dále mám taky ráda zvířata, ale spíše hlodavce, nebo kočky, trošku se zajímám i o psychologii i občas mytologii, hudbu a tak. On je spíš takovej, jak bych to řekla ... rozumnej, racionální člověk, který dokáže bavit celou společnost, kam příjde, ať ty lidi zná, nebo nezná. Po prvním dojmu dokáže hned říci, jestli si myslí, že je v pohodě, nebo jestli je to debil. Tvrdí o sobě, že nemá představivost (přitom některé slovní obraty a přirovnání ke zvířatům jsou tak nápadité, že by mi to nikdy nenapadlo) a není typ člověka, co by nějak extra pokukoval po ženských, ale když se mu nějaká líbí, nemá problém se mi přiznat, že se mu líbí, když dotírám (beru to - byl by přece jen divnej, kdyby se mu ženský nelíbili) a je vzdělanej . Ke špatným vlastnostem dokáže se pěkně naštvat, ale nejde se s ním hádat (snad někdo ví, jak to myslím ..), nedodrží kolikrát to, co si řeknem (třeba, že v sobotu půjdem na jedno, když jsem v pátek v práci, on se v pátek slíská s kamarádem a pak je mu v sobotu blbě) a na můj vkus příliš času tráví u kompu. taky je až moc hravej. Je schopnej s kamarádama hrát třeba ping pong přes dvě hodiny.