Dobrý den, potřebuju poradit, před 5dny jsem se vrátil s přítelkyní s dovolené ( Chorvatsko ) A moje přítelkyně má silný průjem s krvi. Nevíme co to muže byt za nemoc a s čeho. Někdo říká že se nesmí v cizině pít voda s kohoutku, což jsme nevěděli a normálně jsme vodu s kohoutku používali ( Lepe řečeno pitnou vodu s Chorvatska ) Ale jak jsme jeli domů tak jsme se stavili na Slovenskou benzinu a koupili jsme si kuřecí bagetu. Ale zas jedl jsem ji i já a mě nic není. Předem děkuji za odpověď
Vůbec nechápu, jak se můžete ptát nás, když má Vaše přítelkyně silný průjem, jak říkáte, s krví. OKAMŽITĚ k lékaři. Jak to řekli přede mnou jiní. A třeba i na pohotovost. Je v tomto momentě 19h. 15. To budete čekat do zítra? A vůbec, to to už trvá těch pět dní, a vy dva se ptáte v poradně, jestli jste měli pít, či nepít vodu z kohoutku. Může to mít i jiný původ, nemusí to pramenit zrovna z toho. Vaší přítelkyni mohl prasknout shodou okolností žaludeční vřed. Nejsem odborník, upozorňuji, ale rozhodně bych ihned navštívila místo naší poradny, lékaře!
kosak*
Ty lékařský otázky jsou den ode dne bizarnější. Dneska je to "Mám krvavý průjem, co mám dělat", zítra to bude "Čas od času mi přestane tlouct srdíčko, myslíte že je to vážné?"
Mám rozvernou náladu, tak se zeptám. A dělá Ti to dobře? Odpovídat nemusíš...Škoda, že ses mne nemohl zeptat na ten zapeklitej nick. Poradila bych Ti místo kosáka, rošťáka.
5 dnů a průjem?Co vy?jste vpořádku?Ať přítelkyně dojde k lekaři na výtěr.Savem otírat wc prkno,zda záchod používate oba.Tohle je zbůsobeno bakterií.A přímý-dotyk se stolicí,Vás může nakazit.Okamžitě k doktorovi.Nejspíš nasadí antibiotika.Tady není o čem diskutovat ani se ptát.To ukažou výsledky výtěru. doplněno 10.08.11 19:07: Aj ty hrubky...
Každý tělo reaguje jinak, tou vodou to klidně může bejt. Od pár lidí už jsem slyšel že měli průjem po návratu z ciziny a doktoři nic nezjistili. Prej to bylo jenom změnou prostředí. (podnebí,jídlo,voda)