Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Internetová galerie s prodejem

Od: ikar odpovědí: 4 změna:

Zdravím. Jsem malíř a už jsem měl několik "živých" výstav své tvorby. Chtěl bych se zeptat, jak a jestli by se dala zřídit internetová galerie, popřípadě, kde by se dalo vystavovat a zárověň prodávat na internetu, popř. kolik by to stálo?

Co se týká práce s PC a internetem, jsem laik..

Předem děkuji...

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

technikjirik*
hodnocení

0x

dá se stáhnout free online obchod a v něm prezentovat svá díla. Jen si musíte zaplatit webhosting a doménu a pak už to jde celkem snadno. V rubrice Počítače a příslušenství pak snadno najdete nadšence, který vám s tím rád pomůže, aby vzhled byl opravdu profesionální.

buss
hodnocení

0x

To není takový problém, najít poskytovatele prostoru, zda chci mít vlastní, zaregistrovat doménu, nebo i free pod poskytovatelem. Pak kdo to naprogramuje, nebo jsou i polotovary a upravit pro vlastní protřebu např. e-shopy. Pohledat, mám třeba abzone. Ceny různéé.

hodnocení

0x

něco pro Vás:

Amatérská Obrazárna poskytuje možnost prezentovat a prodávat díla amatérských umělců. Při registraci získá každý zájemce vlastní domovskou stránku s osobní galeríí a systémem pro propagaci děl dle vlastního uvážení. Má tak možnost libovolně vystavovat svá díla na hlavních stránkách a v prodejní galerii. Registrace je ZDARMA. Za prodej díla neplatíte další provizi galerii.

najdete na ao.cz/...

doplněno 05.08.11 14:46:

ještě ao.cz/...

doplněno 05.08.11 15:41:

znova opakuji baraka-art.cz/... tam píší např.:

Projekt Baraka?

Projekt Baraka dává prostor všem umělcům k prezentaci a prodeji jejich uměleckých děl. Každý zájemce má možnost prostřednictvím různých metod prezentovat svoji osobu a tvorbu.

a tak dále, jen si to přečíst... případně je tam i adresa na provozovatele

Contact

Radim Kacer

Phone: +420 605 893 641

Email: radim@kacerr.cz

ikar
hodnocení

K té amatérské obrazárně z ao.cz/...