Reklamace zboží - vrácení peněz

Od: Datum: 28.12.12 15:18 odpovědí: 2 změna: 28.12.12 16:14

Zdravím, prosím o radu. Reklamoval jsem zboží. Prodejce nyní oznámil, že navrátí peníze a do faktury uvedl částku bez manipulačního poplatku za osobní odběr, který nebyl zrovna nízký - 99kč. Dle mého mám právo na vrácení celé této částky, včetně tohoto podle mě "nesmyslného" poplatku. Můžete mi poradit? Mám jim říct, že žádám o navrácení celé částky.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ron*
Datum: 28.12.12 15:34

Dobrý den.

Můžete zkusit požadovat vrácení celé částky, včetně manipulačního poplatku, ale myslím, že nepochodíte.

Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací, nejčastěji tedy poštovného. Jedná se ovšem pouze o poštovné, které je nutné zaplatit za odeslání zboží prodejci k reklamaci a které zaplatí prodejce za odeslání zboží zpět k vám, nikoliv tedy o poštovné či manipulační poplatky, které byly započítány do ceny zboží při jeho koupi.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.12.12 16:14
avatar

Já se domnívám, že byste manipulační poplatek měl uhradit.

Prodejce Vám přece zboží k osobnímu odběru připravil. Příprava zboží k osobnímu odběru není nákladem, který Vám vznikl v souvislosti s reklamací.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.