Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu s mým zdravotním problémem, který mne značně omezuje...
Již nějaký ten rok se mi ,,samovolně" v krku vytváří nějaké hleny - je jedno, jaké je roční období, počasí, zkrátka i když jsem zcela zdraví, tvoří se mi tam. Jde o to, že i docela hodně zapáchají a smrdí mi tedy z pusy, sám to cítím, druzí mi to také říkají. To mě nutí často něco ,,zobat", abych ten zápach přehlušil... Když polykám, citím jak spolu se slinami se mi z krku táhnou ty hleny ( vím, je to nechutné, ale radši to popisuji dopodrobna tak, jak to je ). Jediné, čeho jsem si všiml je, že někdy se mi tvoří ,,více" a někdy ,,méně", ale jinak zkrátka pořád.
Preventivě jsem byl u zubaře, řekl mu o problému a po prohlídce mi bylo sděleno, že s chrupem to nic společného nemá. Také jsem navštívil svého praktického lékaře. Doktorka mi dokonce řekla, že tento problém ona sama taky měla a předepsala mi nějaké kapky to očí, které jsem si měl kapat ale 2 x denně do nosu ( ano, opravdu takto! ). Kapky jsem dokapal a žádný rozdíl k lepšímu jsem nepoznal... Zuby si pravidelně čistím minimálně 2xdenně, používám i ústní vodu...Nic nepomáhá.
Poradí někdo co s tím nebo na koho se obrátit?
Děkuji.
Známý měl stejný púroblém, řešil to přes homeopatii a do 14 dní byl problém pryč...odpůrcům homeopatie se omlouvám, že jsem jim tímto příspěvkem zvedla žluč