Nejste přihlášen/a.
Ahoj, můj problém není až takový problém, podle toho, co tady čtu od ostatních, ale stejně mě to trápí.
Studuju v jiném městě a jsem zvyklá žít se spolubydlícíma. Teď jsou prázdniny a jsem doma s našima, vlastně pořád, protože se učím na státnice. Přivádí mě to k šílenství. Pubertu už mám nějaký ten rok za sebou, ale přesto nemůžu vystát s nimi být pod jednou střechou. Předem chci říct, že mám svoje rodiče moc ráda a nikdy jsme spolu neměli žádný probém. Naopak, oni jsou skvělí a vždycky v nich mám velkou oporu. Právě proto mě štve, že se k nim nejsem schopná chovat tak, jak si zaslouží. Nejsem schopná na ně být milá a odpovídat na jejich početné otázky a tak...jsem k nim čím dál víc uzavřenější. Myslím, že je to někdy musí mrzet, ale i když se snažím, jejich přítomnost mě strašně vytáčí. Včera šli někam s přáteli a já byla doma sama a okamžitě jsem se cítila uvolněnější a v pohodě.
Nevím, jestli to je nějak přechodné, protože přes školní rok jsem doma maximálně na víkend.
Máte to někdo podobně? Mám z toho fakt blbé svědomí.
Já si myslím, že tato vaše přecitlivělost a rozladěnost pramení z vašeho postavení. Jste dospělá, velká holka, která se umí o sebe postarat, něco už dokázala, má svůj život a zodpovídá za svá rozhodnutí a své činy. A najednou jste postavená do role děcka, kdy otázky rodičů jakoby směřovali k tomu, že se ptají, jestli jste si čistila zuby a vzala si čisté prádlo. Najednou se ve vás boxuje několik pocitů. Dospělá žena, dítě, závislost na rodičích, neschopnost změnit to. Změnit cokoliv. Takové to: Pokud máš nohy pod mým stolem a mou střechu nad hlavou. . . Ve skrytu duše, aniž byste si to vůbec připustila, víte, že jste vzdělanější než rodiče, máte přehled přes mnoho věcí, rozumíte dnešní době víc, než oni.