Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, reklamuji u poskytovatele internetu modem, který je vadný. Občas funguje, občas ne.
Mám podle zákona nárok na zapůjčení, po dobu trvání reklamace, jiného modemu? poskytovatel mi řekl že ne a že nemá zrovna žádný k zapůjčení.
Je tady někdo znalý práva?
Děkuji
To je otázka. Obecně, pakliže nemůžete skutečně služeb využívat, máte nárok na slevu. Ale to je o dohodě s poskytovatelem. Ono je otázka, zda je modem součástí služby a Vy jej máte pouze v pronájmu či za dotovanou cenu (tak to dělá např. kabelovka UPC), pak bych reálnou šanci viděl. Nebo jste si objednal Internet, přijeli, koupil jste si od nich i modem a úplně stejně by Vám to fungovalo, kdybyste měl modem vlastní... Pak to jsou dvě samostatné věci. Rozhodně bych ale v dnešní době neriskoval neplatit něco, na co má druhá strana písemnou smlouvu. Zaplatit a pak se hádat o slevu... ale jestli Vám to za těch pár stovek stojí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.