Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rychlé vypadání vlasů

Od: hanicka* odpovědí: 4 změna:

Zdravím všechny.:)Vzhledem k tomu, že s Vámi mám velice dobré zkušenosti, tak bych se chtěla s Vámi opět poradit*palec* Je mi 23 let a brala jsem asi zhruba 5 let antikoncepci Loette a ted před 3 měsíci jsem ji vysadila a začly mi rapidně padat vlasy. Zašla jsem ke kožní lékařce, kde mi odebrali krev, aby mohli vyloučit potíže se štítnou žlázou. Dali mi vodičku na kapání "Alpicort F" s tím, že by mi měla vydržet 2 měsíce. Vzhledem k tomu, že mi padají vlasy po celé hlavě vodička mi určitě 2 měsíce nevydrží. Stojí 100kč a mě vydrží tak na týden,max 14 dní a to nevím, zda vůbec zabere. Začla jsem se zajímat o diagnostiku vlasů na klinice Apex v Brně na Lesné. Tam údajně zdiagnostikují vlasy a určí v čem konrkétně je problém a jak a čím ho řešit. Proto bych chtěla znát Vaše názory, zda máte nějaké zkušenosti s danou vodičkou,případně klinikou Apex, nebo pokud jsou ještě další možnosti? Rozhodně nehodlám na svém zdraví šetřit, ale dle mého názoru je asi lepší zainvestovat někam, kde mi najdou přesnou příčinu a nebudou zkoušet něco u čeho není 100% výsledek. Předem děkuji za rady;)

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

sisinka*
hodnocení

0x

ahojky...zkus si od lekare nechat vysetrit krev na vitaminy a mineraly.Ja mela delsi dobu ten samy problem,na koznim mi dala lekarka take nejakou vodicku na vtirani do vlasu,ale bez zlepseni.Potom jsem zjistila,ze mam nedostatek zeleza a zinku.Tyto vitaminy se volne prodavaji v lekarne.Tenkrat jsem byla zoufala,a v depresi,vlasy mi ubyvali pred ocima,a dnes mam huste,silne a kvalitni vlasy,ze kdyz prijdu ke kadernikovi,slysim ,,jezisi,vy mate huste krasne vlasy,, Neboj,vse se upravi.

hanicka*
hodnocení

Díky za typ. To vyšetření krve na vitamíny a minerály mi udělá obvodní lékař,nebo na kožním?

sisinka*