Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prodej dveří - co zákazníci chtějí?

Od: cien odpovědí: 17 změna:

Dobrý den,

prosím o radu. Rozhodl jsem se podnikat v prodeji a montáži interiérových zárubní a dveří. Napadá Vás něco kvůli čemu byste si vybrali jako dodavatele konkrétně mě? Slevy, akce, dárky zdarma nabízí každý. Přemýšlím , že tudy cesta nevede. Rád bych potenciálním zákazníkům nabídl něco víc, ale nenapadá mě co by to mělo být. Napadne něco Vás?

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*
hodnocení

2x

Já bych se vybodla na akce, slevy i dárky zdarma a nabídla bych delší záruku.

Tím bych dala najevo, že vybírám pouze kvalitní dveře a materiál, a že si stojím i za kvalitou práce.

Tohle je věc, která mně na našem trhu dost chybí.

doplněno 27.12.12 20:38:

Pro mne by to argument byl. Takový, že bych doporučovaly i svým příbuzným a známým. Kvalitní řemeslo s korketním přístupem k zákazníkům si klienty určitě najde.

cien
hodnocení

Něco takového přemýšlím.. Ale přijde Vám to jako dost velký argument?

Na slevy, akce, dárky kašlu. Stejně je to vždycky jenom jinak zabalená plná cena :)

 

mowla*
hodnocení

1x

Na akce ´nevěřím´, dám na konkrétní reference a nebo osobní doporučení lidí, které znám... Pokud by šlo o novou firmu, chtěl bych vidět příklady montáže (nejen namontované dveře, ale přímo výrobu a montáž)...

 

pohanka*
hodnocení

1x

Kvalitní práce, ne šunty z Polska apod., kvalitní český řemeslník.

Někdy mě řekne řemeslník, to je práce na chvilku. Ale pak pospíchá a práce je honem, honem a jsou tam drobné nedodělky. Preferuji raději pomalejší, ale vyhrát si, jako kdybych to dělal pro sebe, hlavně ty detaily dotáhnout. Vím, že je to těžké, tak jak si to představuji, když se řemeslník většinou platí od hodiny.

Též se nám stalo před 15 lety, že jsme si objednali českou firmu, a majitel si dovezl ukrajince.

doplněno 27.12.12 21:39:

A naslouchat, co si zákazník přeje. Ne za každou cenu protlačit to svoje.

 

nemej
hodnocení

0x

pokud nehodláte konkurovat cenou, pak nejspíš hlavně reference na vás a kvalitní/spolehlivá práce - takto jsme si my vybrali truhláře na kuchyň, elektrikáře, rodiče obkladače. pokud si vás má někdo vybrat na internetu, pak i ukázky realizací.

ono to není prdel být dobrý řemeslník, vzali jsme si truhláře ve vesnici na vchodovky, abychom mu dali vydělat, a dveře v jedné části netěsní, zámek netáhne + tam jsou další prkotiny, který nás ale nepřesvědčily o tom, abychom mu svěřili v domě další zakázky.

takže nejvíc, co můžete nebídnout, je kvalitní práce..

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Kvalita práce, slušní řemeslníci a férové jednání - to je základ prvotní dohody... Takže hlavně doporučení spokojených zákazníků - to je nejlepší pozitvní reklama...

 

hodnocení

0x

No, ono Vám jde asi o to, jak se mezi tou spoustou konkurenčních firem zviditelnit tak, abyste upoutal zájem klienta. To je ta otázka nejtěžší. Protože dnes bohužel už lidé neuvažují normálně a nachytají se právě na ty upoutávky, co jste sám zmiňoval. Rady všech rádců, jsou velice dobré, ale připravte se to, že než si kolem sebe uděláte klientelu, bude to chvíli trvat. Ale faktem zůstává, že mezi tím, co se Vaše firma, pokud bude poctivá, bude rozrůstat, ostatní, ti pofidérní kolem Vás, mohou krachovat.

Takže víc, než kvalitní práci nabídnout nemůžete. Půjde to pomaleji, ale mělo by to vyjít. Jinak není nic jiného, než ty slevy, akce a tak dál...

 

uska*
hodnocení

0x

Záruka x let , servis, dodávka do domu v ceně.

cien
hodnocení

záruku tedy prodloužím. Co si představujete pod pojmem servis?

Děkuji všem za postřehy a rady.

 

cien
hodnocení

Ještě jeden dotaz k tomuto. Co na Vás nejvíc působí za reklamu? V novinách, letáky ve schránce, reklama na netu, na autech...? Do TV a do rádia se dostanu až časem až něco vydělám :D

iz*

Já hodně dám na doporučení svých známých.

Jde-li o produkt nebo službu, s nimiž nikdo z mého okolí nemá zkušenosti, vyhledám si v internetu několik možností. A k těm si pak dohledávám reference (pozor na "falešné" reference, ty se snadno poznají). A samozřejmě nejvíc pak záleží na přístupu a jednání.

___ Trochu odbočím: Před asi 8 lety nám jedna malinká firma (otec a syn) měnila okna. Záruka byla 6 let. Asi v polovině záruční doby a pak ještě měsíc před koncem firma okna zkontrolovala, případně seřídila...

To myslím mluví za vše.

Mám kamaráda který v ve stejné oblasti podniká a vím že pro jeho firmu je největší plus to že dokáže udělat jakýkoli rozměr a živí ho hlavně atipy. Levnější dveře než třeba Sapeli stejně nejste schopný vyrobit protože velká firma má úplně jiné ceny při nákupu materiálu než malý soukromník takže vaše pozice na trhu začíná až tam kde to pro sapeli není jako kusovka zajímavé.
Navíc ještě jedna špatná zpráva- nejvíc práce má kamarádova firma vždy před koncem roku. Leden až duben jsou víceméně mrtvé měsíce co se staveb týče takže začínat podnikat v tomhle oboru v lednu není extra nápad.
stirecek*
Přesně tak, sapeli má kvalitní dveře na jejíž cenu se nedostanete. Možná by se vyplatilo nakupovat od nich a jezdit montovat . Záruku dáte na montáž, na materiál to jde přes sapeli . Atyp vám udělají taky. Leden az březen je mrtvé období. Dnes je těch firem mraky, pár truhlaru z okolí uz padli, jelikož ceny jsou hodně nízko, na které se nikdo nedostane. I velké firmy uz berou nejenom dveře z Polska.

 

cien
hodnocení

Děkuji za příspěvky. Všechno už mám podchyceno. I dodavatele a rabaty. Psal jsem na začátku, že se hodlám zabývat prodejem a montáží. Ne výrobou.

To, že je začátek roku mrtvé období vím.

Spíš mně jde opravdu o rady typu: jakou reklamu a co nabídnout zákazníkovi víc než konkurence.

stirecek*
V podstatě můžete dát takovou slevu nebo záruku jakou vám da dodavatel, protože pak byste tohle všechno dotoval ze svého. A mezi námi, cena cca za montáž oblozek a dveří cca 1000-1200 Kč není na nějaké slevy, kdyz k tomu zapocitate náklady na montážní materiál, dopravu, mzdy, nějaké reklamace, a ze budou je jasné, takže na nějaké zisky je prostor minimální. Spousta firem kupuje oblázky dveře kování v Polsku, pak maji nějaký prostor na slevy. Oblozky jsem montoval rok, majitel to mel jako doplňkovou činnost, vydělával jinde. Na jednu zakázku se nikdy nejelo jednou, ono zákazníci dnes rádi reklamují i blbost a čím vicpenez mají, tim víc reklamují a nechtějí slevu z jedněch dveří, ale z celé zakázky nebo kdyz se nedodrží termín. Obyčejný člověk mávne rukou, případně si pinty seridi sám, ale prachac bude vždy vymýšlet, kde ušetří. Kolik takových nedoplatilo zakázku, protože ví, ze na soud s tim nikdo nepujde.
cien
hodnocení

proč tolik negativity?

stirecek*
Jen jsem se snažil vás připravit na to, jak to chodí v praxi.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]