Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Boj proti akné

Od: sobul1989* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, chci se zeptat, zda mi proti akné pomůže psyllium? že prý to pročístí celé tělo a hlavně střeva. Děkuji za odpověď

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pavla*
hodnocení

0x

Promin, ale tohle je pěkná hlopupost. Ten kdo ti to řekl, o tom nemá ani páru.

Vyčistí ti to střeva, ale proč do toho plete akné?

Na akné ti pomůže jen a pouze kožní.

Mám s tím bohaté zkušenosti! Napřed jsem brala ATB, ty nepomohly na pořád, tak jsem šla do nemocnice na Unnovou masku a pak rok brala Roaccutane - jediné co ti na silné akné zabere.

martinaa*

Nezlobte se, ale nemate pravdu. Studuji lidske telo a akne skutecne souvisi nejen s vnejsimi vlivy (ano, pak je na vine plet), ale tez se stravovanim a stavem organismu. Nemusi to tak byt vzdy, nekomu nepomuze ani svecena voda, ovsem cista streva a pohodove traveni jsou zasadnimi kroky k procistene zdrave pleti. Na plet totiz zevnitr pusobi prave vnitrni prostredi. Proc myslite, ze se akne zhorsuje po cokolade, alkoholu...? Protoze je to zmena v jidelnicku, tudiz zmena v zazivani,

Psyllium bych urcite zkusila, osobne si ho na radu mamky ted taky zkusim koupit. Nepijte slazene mineralky, spise vodu, omezte tuky, sladke a uzeniny. Traveni se procisti a pokud nejste v tezjke fazi pubertalniho akne, na ktere toto nezabere, vysledky by se mely objevit.

des*

Akne je dědičná zátěž,nepomůže na to nic.

martinaa*

Opet rikam jak co. Pokud to ma nekdo dedicne, nepomuze ani svecena voda. Pokud ma nekdo zanesene telo, spatne zazivani a spatny zivotni styl, bude mit samozrejme i horsi plet.
doplněno 07.07.11 16:43:
Vědci stále zkoumají proč někteří jedinci jsou náchylnější ke vzniku akné a u některých se akné neprojeví. Mezi faktory, které mají vliv na výskyt akné patří například:
Hormonální aktivita (zejména v době menstruačního cyklu a puberty)