Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ziti z absolutniho minima, mate to take tak?

Od: jankajana* odpovědí: 26 změna:

Zkonci mi materska v unoru,zivim sama 4 deti,na 2 mi nevznikl narok na sirotci a treti dostavam vyzivne a otec momentalne ztratil praci.Ctvrte decko,kdyz vsechno vypadalo nadejne,tak jeho otec v insolvencnim rizeni.Sama jsem v invalidnim duchode,najemni smlouvu nemam sanci od majitele ziskat.tak jsem si dnes zpocitala,ze az mi zkonci materska budu mit cca 11400kc prijem.dva kluci studuji jeste rok a ostatni zs a skolka mozna.tak to jsem zvedava,jak tohle prezijem.Mate to nekdo podobne?

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

14x