Nejste přihlášen/a.
Ahoj rádcové,
můj přítel končí v současné práci a v pondělí bude mít se svými podřízenými (6 ženských) poslední, rozlučkovou poradu. Rád by dal holkám nějakou malou pozornost, aby na něj mohly (v dobrém) vzpomínat. Tak přemýšlíme... Mě napadlo dát každé růži a nějaký malý osobní vzkaz.
Poradíte nějaké jiné nápady?
Já když jsem odcházel do důchodu,tak jsem kolegyním namaloval vtipný obrázek co jsme spolu prožili,třeba nějakým trapasem a na postavičce místo hlav jsem dal fotografii,každá mi ji ráda dala,když jsem jí řekl,že to bude na překvapení a pak jsem to sám zarámoval a přidal kytičku.Babička mi upekla dort a já koupil kafe a pohostil je.Obrázek si pak každá pověsila v ordinaci.A mají ho ještě dodnes jako památku.Ale nebylo jich 6 ale jen 2 ženské.
Cibuk Mě napadlo vyrobit "diplom" - protože každá z těch ženských má s mým přítelem specifický vztah a specifické vlastnosti. Zákusek zůstane na mě, čeká ho v pondělí ještě rozlučková porada vedení, tak musím nějakých 20-30 kousků něčeho ušušnit
Ale při nejhorším je tady stále náš starý dobrý HRK HRK dort, viďte? Kdy zase budete dělat?
Péci nebudu tedkon a asi mne Majdalenka už nepustí k ničemu.Ted jsme otrhali třešně a babička jela odvézt pár dětem a já ji chtěl pomoci zavařovat a překvapit ji.Tak jsem vše pěkně nandal do sklenic, zalil cukrovou vodou,zavíčkoval a zavařil.A Majdi vždy po zavaření to dá na utěrku a víčka přikryje mokrou hadrou aby se rychle zatáhla a držela.No a já si to chtěl ulehčit,tak jsem dal sklenice do dřezu a pustil na to studenou vodu.To by jste neviděli jaká to byla bomba a třešně pěkně vyseli všude na stropě, na zdi no prostě všude bylo červeno.Aspon jsem je seškrábal,ale vymalovat jsem nestihl,během pár hodin.když babička přijela tak ani nepomohlo,že jsem jí začal zpívat" Čerešničky,čerešničky...Tak syn přijel a musel malovat druhý den.Moc se zlobila,že jsem takový trdlo a nedošlo mi včas, že studená voda na horké sklenice nepatří.