Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stávka - doprava?

Od: anonym* odpovědí: 100 změna:

S ohledem na pondělní stávku dopravců hledá upravený jízdní řád vlakových a autobusových spojů.

 

 

100 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jabraka*
hodnocení

10x

Skutečná demokracie.Boháči si pakují kapsy a jejich příjmy nezaslouženě jdou do miliard ročně,ale dělník si nemůže dovolit základní lidská práva,daná ústavou,právo na stávku.aby si zajistil životní úroveň aspoň trochu snesitelnou.Kdypak policajti budou zase střílet do lidí?

JABRAKA

marenka*

Jabrako, jenže touhle stávkou to odnese zase dělník, který bude vzat jako rukojmí. Ti nahoře, o které kráčí, tramvají nejezdí. (či co to vůbec bude stát) Mě se to prostě nelíbí.

naihonn*

Přesně tak. Ať si zablokují poslaneckou sněmovnu, pak se k nim třeba půjdu i přidat. Ale zastavit dopravu a blokovat silnice, tak to asi fakt stěží pomůže těm, za které se má údajně protestovat!

krkovicka*
Včera rozdávali omluvné letáčky,že se omlouvají za způsobené potíže,že stávkují i za nás...
naihonn*

S mnohaletým zpožděním, na špatném místě a ještě dost podivným způsobem. *nevi*

marenka*

A čím nám konkrétně pomohou? ;)

lm®

No já myslím,že alespoň tím,že se někdo ozve.Mne se jejich stávka také dotkne,musím řešit jiný způsob dopravy do práce,ale fandím jim:Myslím ,že krom poslanců samotných a jejich rod.příslušníků je nemůže mít rád nikdo.

Jak píše pode mnou hangar,dokud budou lidé jen brebtat po straně,změní se p.d

Je třeba něco udělat,vždyť už je to "donebeevolající",co vymýšlí! Jen namátkou : Do důchodu v 73,práce přesčas bez příplatů,prac.smlouva na dobu určitou po 9 letech...a sami si přejí 234.000,-Kč měsíčně se veškerými svými výhodami,imunitami a ještě mají v dozorčích radách atd atd.!To vám neva?Fakt ne?

Kdokoli se ozve,dělá to pro nás,ptž ti darmožrouti tam nahoře tam pro nás nejsou.Ti ne.

A jsme jim poutna!Zvykli si,že držíme zobáky,maximálně krafeme doma tv novin nebo v hospodě.Teď se najednou zmetci typu Kalousek,Nečas ohánějí nějakými vodními děly či co.

doplněno 12.06.11 17:31:

mělo být :prac.smlouva na dobu neurčitou až po 9 letech

buss

a bohatí můžeme býti i my, když na to máme, chceme něco dosáhnout, že ano ...

stafan*

Jabrako máš plný můj souhlas. Bohužel, ,,lůza" si pořád neuvědomuje co se na ní chysta.

Ale uvědomuje, jen jsme holt Češi kteří na to vynadají v hospodě ...ale vypadá že ledy možná brzy křupnou... dokud se nenajde nějaká zoufalá duše a někoho "neodbouchne" tak se moc hýbat nebude... ale tak uvidíme...

 

lidus*
hodnocení

1x

Já se stávkou odborů souhlasím, všude ve světě je to normální jen u nás se lidi diví. Upřimně dovedete si představit, že vás Brno-Praha v autobuse veze řidič nad 60 let? Nebo, že váš lékař, učitel má 70 a stále pracuje? V parlamentu sedí banda blbců, nikdy nepracovali, podřimují a čtou noviny a za to by chtěli plat 240 000, ostatní zaměstnanci můžou padnout na hubu. Kde ušetřit, to je snadné-zrušit všechny zdravotní pojišťovny a nechat jednu, řádně zdanit pány podnikatele a ne aby si z daní odepsali i nábytek co mají doma, léky udělat centrálního dodavatele ne stotisíc dilerů. Toho kdo shrábl miliony za státní maturity zavřít a toho kdo vymyslel že bude penzijní pojištění taky-mimochodem víte kolik z vašich a státních peněz bude mít ta penzijní pojišťovna? Já to slyšela a ta suma mě vyděsila ale bylo mi řečeno, že plebs je plebs a jen chytří co jsou u vesel mají právo mít se dobře. Debil co si za 20 let nenahrabal prý už debilem zůstane. Tak já už jako debil umřu jelikož první co mě doma naučili bylo nelhat a nekrást a já blbá to naučila své dítě. A do toho všeho ještě náš pan prezident co nezná špinavé peníze, řekne do médií aby ty stávkující vyhodili z práce a vzali jiné dopravce. yslím, že ocud pocud, toto by si nilde ve světě líbit nenechali.

pt®

Já dám jednu zkušenost z Belgie. Tam se chodí do důchodu v 65 letech, ale můžete jít do předčasného důchodu třeba v 50 letech. Mimo to, když rok pracujete na plný úvazek, máte nárok pracovat o 8 hodin týdně méně, to jest 4 dny a po 50 narozeninách vám už ani nekrátí plat, ale mzda je plná, přestože pracujete stále 4 dny. A 14 platů za rok je samozřejmostí. Nedávno jeden z jejich ministrů prohlásil, že je za to, aby se chodilo do důchodu v 67 letech a jak myslíte, že dopadl? Už není ministrem. - stařenka

pt, jedině v Belgii se nenadává na vládu, tam totiž žádná není, páč se nemůžou domluvit, kdo bude vládnout.

pt®

p. Milane, to mi neříkáte nic nového, ale děkuji za Vaši informaci. To nemění nic na tom, co jsem napsala. - stařenka

jenicekpoplatnik

Belgie? To je ta nejšpinavější země v Evropě? Tak to jo.

pt®

Jeníčku, Jeníčku, teď jste mně pobavil. *smich* A už nepijte, moc se Vám to v hlavince plete. - stařenka

 

 

coop*
hodnocení

0x

Stávka není.

krkovicka*
Čtu každou hodinu idnes.cz a to že stávka v pondělí nebude,není zcela jisté.Odbory dostali soudní zákaz a tím se bouří ještě víc.Bude v pondělí nebo taky jiný den,to jim zajištuje Ústava.
naihonn*

Ono je stávka a stávka. Takhle dlouhodobé totální zastavení celé dopravy, nebo dokonce navíc k tomu ještě i blokáda ulic, případně co všechno to mělo být, tak kdybych se býval potřeboval někam nutně dostat, tak to bych snad ty odboráře vraždil!

marenka*

Už můžete být v klidu, soud jim to zakázal. Dnešní zprávy někde na Seznamu. *nevi*

naihonn*

Ovšem zakázal pravděpodobně jen proto, že ji neohlásili včas, zřejmě jde o to, že v takovém měřítku je potřeba se na to připravit lépe. To ale znamená jenom to, že pokud tedy půjde všechno logicky, tak to znamená jen posunutí o tu dobu, která je od toho nahlášení potřeba.

Navíc odboráři tvrdí, že ji zakázal protiprávně. Na jednu stranu i případně vadné rozhodnutí je třeba respektovat (a použít, když tak, opravný prostředek, na druhou stranu drzost odborářských bossů je nebetyčná.

není spíše nebetyčná drzost vlády, která tuhle zemi přivedla do těchto "srač..", ještě pracujícím lidem upírat právo na stávku. už se zde cítím jak za komunismu. A Víte proč nestávkují podnikatelé, no protože když si vozím prdel v bmw a manželka v audi napsaném na fimu,a mám snížené odvody, jsem v klidu. Já jako zaměstnanec na Audi nedosáhnu za 2 životy. Opravdu UŽ nelze vydírat střední vrstvu, STÁVKUJTE ALESPOŇ 3DNY.

To ale mluvíme každý o něčem jiném. Já se především omlouvám odborářským bossům, nejméně v tomto případě jejich drzost nebyla až tak nebetyčná, aby nerespektovali rozhodnutí soudu. Stávka sama je věc druhá, mohu s ní souhlasit nebo nesouhlasit, ale právo na ni je skutečně zakotveno v ústavě a nevšiml jesm si, že by ji někdo pracujícím upíral; rozhodně ne vláda, ale ani nezávislý soud. Ten nezakázal stávku jako takovou, ale konkrétně tuto stávku v tomto termínu. Jestli oprávněně, to je otázka, na kterou jsou různé právní názory (není to poprvé, viz prezidentovo přijetí/nepřijetí demise), platí názor soudu, dokud ho nezpochyvní vyšší soud. Nicméně nemohu si odpustit jednu poznámku: znovu podtrhuji, že nezpochybňuji právo na stávku ani nediskutuji o její oprávněnosti v tomto případě, ale blokáda metropole mi silně připomíná terotizmus.

No a co se týče drzosti vlády zřejmě co se týče "přivádění země do...", to je otázka na jinou diskusi, než v tomto vlákně. V těchto souvislostech, když už se cítíte jako za komunizmu, se mi vybavil argument, komunisty hojně užívaný:"Ale v Americe zase mlátěj černochy".

stirecek*

"ale blokáda metropole mi silně připomíná terotizmus. "

a jak byste nazval terorismus celé země, keré tahle vláda provádí? Jsem pro stávku a klidně na celý měsíc!

"Jsem pro stávku a klidně na celý měsíc!"

Ať si stávkují třeba celý rok...je mi to osobně zcela jedno.

Nemohou ale žádným způsobem omezovat ty, kteří chtějí chodit do práce...

Takže ať si v poklidu stávkují v parku...na louce...ve "svých" fabrikách..., ale za úmyslné omezování dopravy, nebo dokonce její blokádu, bych je nechal všechny zavřít...

Možná bych nešel až tak daleko, že bych zavíral za "stávku tramvajáků a dopraváků"; nelíbí se mi takové omezení (i když mne osobně to zas tak nezasáhne), ale blokáda ulic v určitích souvislostech zavání pokusem o vážné ublížení na zdraví až vraždu. Uvědomují si třeba stávkující, že někteří pacienti se prostě potřebují dostat k doktorovi? Dobřen nejede autobus, na sanitu to není (třeba si jedu pro léky, sine qua non,) taxík je drahý, ale možnost to je. Ale když stávkující zablokují i ten taxík (předpokládám, že sanitu by snad přece pustili)...

Jinak o vládě a jejích krocích tady prostě nediskutuji; taky se mi leccos nelíbí, ale to je prostě jiná diskuse, tak mno do ní netahejte, ne v tomto vlákně.

stirecek*

martincakl: no jasně, ale až půjdete v sedmdesáti o berličkách do práce, možná si řeknete něco jiného. Možná budete litovat i své děti, čeho se to dožili a vy jste to tak chtěl. Nicméně je to váš názor a ty máme každý jiný.

stirečku, prosím, objaněte mě, koho se týká odchod do důchodu v 70 letech? Prosím kterého ročníku? Děkuji

lm®

Pane Milane bohužel ...

novinky.cz/...

...Příklad: Váš potomek se narodil v roce 2001. Rozdíl mezi rokem 2001 a 1977 jsou 24 roky. K důchodovému věku 67 let se proto přičte 48 měsíců (24 krát 2). 48 měsíců jsou 4 roky, důchodový věk vašeho dítěte činí 71 let (67 + 4 roky)...
amlim*

No a co? My oba budeme dělat dokud budeme moct. Náš důchod je dohromady tolik, :)kolik stojí naše nájemné. A víte co? nestěžujeme si.

stirecek*

Milane to snad nemyslíte vážně? Máte děti?

Stirečku, co nemyslím vážně? Jako položení dotazu? Myslím to vážně, zkuste mi odpovedět.

Mám děti, přesněji dvy chlapy. rok narození 1979, ¨vysokoškolák, takže vím co stály studie v bezplatném školství... druhý 1982 vyučen,

Proč se ptáte na děti?

stirecek*

Ptal jsem se na děti proto, protože jste se ptal, koho se týká hranice 70let do důchodu. Když ne vás nebo vašich dětí, tak mých ano, tedy pokud se ve zdraví dožijí. Co stojí vysoká, vím docela přesně a jestli to takhle půjde dál, obávám se, zda to ufinancuju.

stirečku, prve jsem četl kdy se chodí v Evropě do důchod, jak se prodlužuje (ne všude) odchod...

dnešní 8-10letí půjdou za 60 let do chůchodu, to bude jaké dožití lidstva? o kolik jse prodlouží věk,,, jako že se za 60 let nezmění odchod...

to chce klid...ale každý máme právo na názor a ten křičet do světa. V některých dnešních novinách jsem začel jen kousek, jak kde kdo studuje,,,, na učební obory je málo dětí...

krkovicka*
Mařenko mě čeká do středy noční,já fakt nechci šlapat 5km z práce ;)

To máte hodinu svižné chůze *frajer*takže v poho. na kole 15 mimut.

 

krkovicka*
hodnocení

0x
Lidičky podle akt.informací bude stavka ve čtvrtek a ma byt celodenní(zřejmě odveta za pondělí)BLOKOVAT ULICE NEPŘIJEDOU ;)

zavřel bych toho osla Nečasa s Kalousem do tramvaje č.1ve štatlu tj. v Brně do kabinky řidiče a bez klimy ve 35st vedru bych s nima 24 hodin jezdil tu určenu trasu, která obsahuje asi 40 zastávek a jede se více jak hodinu.a pak bych jim řekl, tak a tohle budete dělat vy bando do 70 ti a nemyslete, že si za to můžete přát stravenky jako bonus, a důchod si spořte do fondu,který vám možná někdo zavčasu vybrakuje. To byste viděli jak by otočili. Možná by šli i stávkovat, opravdu tu situaci stávkujících nezlehčujme, páč nevíme jak je co náročné. Donedávna jsmetu měli infrastrukturu v takovém stavu, že řidiči chodili si ulevovat na konečné do křáků (rok. 2005) a poslaci si jedí "ze zlatých podnosů"hm. Jedinej kdo tu vidírá lidi je vláda, která rozhazuje plnými hrstmi bez jakékoli zodpovědnosti za svoje činy (Vondra a spol.) a nutí obyčejné lidi vydělávat na jejich astronomické výdaje. *blee* (jen muj nazor, samozřejmě se nemusí shodovat s názorem ostatních).

georges*

Vy jste řidič v DPMB? Vy jste řidič tramvaje č. 1? Nelíbí se Vám Vaše práce, protože je Vám v práci vedro (zima), musíte jezdit pořád stejnou trasu, ještě k tomu takovejch zastávek, případně máte nějaký jiný problém? Tak se na tu práci vys..te a najděte si jinou. Bude to rozhodně lepší než braní si - v tomto případě - cestujících jako "rukojmí". A ti cestující většinou budou dělníci, kterých odboráři mají plnou tlamu. Takže se třeba nedostanou do práce, a zlý zaměstnavatel - kapitalista - je třeba vyhodí z práce.

Odboráři všech firem - vyližte si...

Rád bych pokračoval dál, ale právě mi přivezli na sváču kaviár a pár lahví Cristalu, takže budu na chvíli zaneprázdněn.

podívejme se na mapu. Příkladem ve Francii se stávkuje pořád, a to mají jen 35hodinový týden (víte o tom!) a v supermárketech mají levněji než v Česku případně srovnatelné ceny ale platy, platy mají nesrovnatelně jiné, A tramvaje bez klimy, to pochybuju, že tam někdy viděli. Tady už jde o podstatu věci a tou je právo občana zaměstnance na relativně slušné podmínky v práci a relativně slušnou vizi na stáří, když tohle není (a to teď opravdu není) tak pak už není chuť nejen do práce, ale ani do života. na jednu stranu se zde proklamuje demokratické zřízení a na druhou se zde stávkující označují za vyděrače...tak tedy mají na stávku právo nebo ne(řeč. otázka). Už se opravdu upřímně těším na vyj. pana Klause = tvůrce demokracije vČR, jak bude označovat odboráře za "vyděrače" a pod. To se to mluví (každému podobnému), když je již doživotně zajištěn.

martinaa*

Vite, vsude jinde, pokud se neco zvrtne do takovych sra...k, se zvedne nevole lidi a ti s tim neco, delaji, demonstruji, zkratka se pricini, aby se meli lepe, protoze vi, ze se to da zvladnout. My si jen stezujeme v hospode u piva a misto abychom zvedli zadky a sli s tim neco udelat, nadavame na ty, kdo se je zvednout opovazi.

burinka

A vaše konkrétní představa toho, co se má udělat, aby bylo lépe je jaká a kdo by ji měl naplnit?

lm®

Přinávám,že moje představa je utopie,ale je to odpověď na Vaši otázku ..co se má udělat?

Tak především by měla nová garnitura vědět,že si nemohou zvyšovat plat,za dané situace.Plat zákonodárce by bohatě stačil jako dvojnásobek průměrné mzdy.I to je dost!Žádné věci zadarmo a kantýny s lidovými cenami.I proto se lidé před listopadem bouřili - a co se změnilo?Žádné imunity,žádné zaměstnávání manželek,žádné lety zdarna,stejně tak cety do práce a podobně.Nám to také nikdo neplatí a máme mnohem méně.Nemocenskou platit stejně jako to schválili pro nás.

Další věc,přestat vyhazovat peníze oknem.Jak je možné,že v Německu stojí km dálnice až 7x méně než u nás a při tom kvalita jejich silnic a dálnic je snad tisíckrát lepší?! Průhledné státní zakázky.Lobismus bych udělala trestným činem.Příčí se to nejen zdravému rouzumu,ale i logice.

Zastavení výplaty sociálních dávek cikánům (ty bych odstěhovala nejlépe do izolace na Sibiř*smich* ,ať si tam s tou svojí odlišnou kulturou žijou a živí se třeba kořínky mechů)

Sociální dávky ve formě inv.důchodů bych nevyplácela narkomanům a alkoholikům!Mohou si za své problémy sami!Samozřejmě ,že nemyslím lidi po úrazech,lidi slepé hluché,na vozíku či skolené nemocí.Tam je situace jiná,ti lidé neměli možnost volby,zatímco narkoman,alkoholik ano.

A dále bych ze země eskortovala zahraniční pracovníky.Vůbec ale vůbec není pravda,že u nás pracují na pozicích ,o které Češi nestojí.

Možná,že kdyby se moje utopie splnila,nebylo by třeba žádné reformy.To by bylo ušetřených peněz!

martinaa*

Ja jsem klidne pro situaci, jaka nastala v egypte, samozrejme v ponekud jemnejsim vydani. Tamejsi situace presahla unosnou mez, lide se semkli a donutili odstoupit vladu i prezidenta (ktery si suice prevedl vsechny prachy na konto syna, ale to je fuk, oficialne odstoupil). Tady se porad jen mluvi, domlouva se, resi... vsichni si stezuji, ale abychom pro to neco udelali, to nee. Pak se tezko muzeme divit, zazraky uz se nestavaji.

burinka

Aha, takže když vyženeme ze země vládu a prezidenta, tak tady bude dobře? Tak to se mi ulevilo, že to je tak jednoduché. Já už se bál, že bude třeba sestavit novou vládu, provést reformy, udělat opatření k růstu ekonomiky, podpořit příjmovou stránku státního rozpočtu, odříznout od státních peněz parazity, propustit desítky tisíc povalečů ve státní správě, příjmout tvrdé zákony pro boj s korupcí a ještě pár tisíc "drobných" opatření. Máte pravdu, v jednoduchosti je ...

lm®

Podívejte burinko,

tím že si garnitura odsouhlasí 234.000,- kč měsíčně,ale nám zavede platby za kdeco,zdraží kdeco a ještě máme dělat přesčasy bez příplatk,smlouvu na neurčito po 9 letech a dřít do 70 tak tohle já bych žádnou reformou nenazývala!

To je zcela jasné okrádání lidí ve prospěch sebe samých!A takovou vládu každý rozumný člověk vyžene rád.Nezapomeňte,že jsou to naši zástupci,placeni z našich peněz.A CO DĚLAJÍ?Sami si žijí jako prasata,o běžném životě neví zhola nic.Nemocenskou placenou půl roku v plném platu(A JAKÉM PLATU!) ,výhody o jakých se nám nikomu ani nesní!

Kdo co zaplatí Vám,burinko?Platí za Vás někdo bydlení,dopravu ,máte imunitu?Ano- pak jste jedna z nich.Ne -ale jim to platíme,přestože oni mají několika násobně vyšší příjem a mohli by si to mnohem snáze platit sami,když to můžeme plati i my obyčejní.

Snaží si nahrabat pod vlastní prdel dokud jsou u moci,u koryta!

burinka

To jsou tisíckrát omílané skutečnosti, které zná každé malé dítě nazpaměť. Mě zajímá, co se bude dělat den poté, kdy vláda padne (a že po zásluze padne brzy je jasné) a kdo by měl být ten nový čestný a spravedlivý (jak strany, tak jednotlivci - nikoho takového, který by chtěl jít do politiky neznám), který povede národ k lepším zítřkům.

martinaa*

Mate pravdu, Vy jste jeden z tech, kdo to necha, at se to nejak udela samo. Nechame to tak, aby nahodou nebylo jeste hur. A pak si zase bude stezovat, ackoli neudelal nic pro a nic proti.

burinka

Že vláda s takto připravenou reformou musí padnout, tak to je jasné. Ptám, jaká je vaše představa o tom, kdy by měl vládnout a jak?

martinaa*

Nikoli, ptal/a jste se, co hodlam delat, aby bylo lepe. To jsem napsala. :)A kdo by je mel nahradit? Podle me kandidati z mensinovych nezavislych stran. Mam dojem, ze kdokoli z nich by vladnul lepe, nez ta nynejsi banda.

burinka

Tak vám přeji, ať vám to výjde (prozatím se to ještě tady nikomu nikdy nepodařilo). Hlavně ať udělají pořádek s korupcí a s povaleči na všelijakých zbytečných úřadech ve státní správě. Hned po tom bude výrazně lépe.

martinaa*

A uz jsme zase u toho:) Zadny navrh na zlepseni, ale porad si budeme dokola stezovat:) Tak cekejte, ono se to treba samo nejak zlepsi:)

Zbytecne urady jsou, v tom se shodneme, ale mam ve statni sprave oba rodice, vim, co je tam bordel, ovsem taky vim, ze povyhazuji pet vykonnych lidi, aby se jeden blbec nahore mel lepe. A tem zbyvajicim daji navic praci, kterou vykonavalo tech pet lidi, tudiz se horko tezko v minimalnich poctech zvlada.

buss

ale no tak, to přece vůbec, ale vůbec nezáleží na straně, ale na člověku, jaký je. Ale nikdo do nich nevidí. Kdo by se nechtěl mít dobře a když vidí, že to jde tak proč do toho nejít. Trošku lepší recept by to chtělo, ale obávám se, že vždy na to někdo doplatí. zatím to tak bylo, je a bohdá bude. Nejsme stroje.

martinaa*

Me se prave libi lide, i nekteri studenti, z techto nezavislych stran. Zadni pupkati pantatove, co si na stara kolena chteji vydelat:)

burinka

Mohla byste uvést názvy aspoň tři nezávislých stran, abych věděl, kde hledat inspiraci do dalších voleb.

Bourat, ničit, defenestrovat umí každý blbec, ale něco postavit, vytvořit - to už je mnohem těžší.

martinaa*

Znojemsti patrioti - Nezavisli demokrate, Strana pro otevrenou spolecnost, v mensi mire souhlasim i se Stranou zelenych, ale tam je to hodne na vazkach, neni to dotazene.:)

amlim*

To je otázka...Situace je vyhrocená, ale kdo tohle dá do pořádku? Lid rozdělený na dva tábory, nemusí se dělat, bezdomovců je čím dál víc, kdekdo má exekuci, kriminalita roste..nedobré mezilidské vztahy , co bude dál? Zase bude vládnout a pakovat se někdo jiný, já už moc nevěřím , jenom sama sobě, co si neudělám nemám. Politici mě nezajímají ani odbory, já nezajímám je!

burinka

Vidím to podobně :)

martinaa*

Problem je v tom, ze nekdo zacint musi:)

hop®

Jo, někdo začít musí - ale kdo, není to tak jednoduchý! Já když jsem šéfovi u pivka navrhl, že ve firmě založíme odbory, tak souhlasil: "tak jo, klidně, tak já zruším firmu"! *smich*

martinaa*

:D:D Ovsem ted jsem zjistila, ze se sice ve stredu do brna dostanu, ale pokud bude cele brno ve ctvrtek stat, jak se avizuje, nedostanu se na zkousku:( Prima... to bude jeste sranda. Kdyby se do toho nesrala vlada a soudy, mohlo to byt nakrasne zitra...

georges*

Ono by bylo nejlepší kdyby se do toho nesraly zasraný odbory. Pardon že jsem tak sprostej, ale ty rudý ku.vy mě se.ou tak, že jsem skoro všechny slušný slova zapoměl.

Odboráři všech firem, vyližte si ...!

výtka
Upozornění od sys clayman 14. 06. 2011 11:08:28
příště důstojněji, díky!
martinaa*

Najdete si jinou:D Dobra rada pri dnesnim stavu nezamestnanosti. Polovina lidi muze byt rada, ze nejakou praci vubec ma. System pracaku mam z prvni ruky:) A nedavno kamarad vyuceny elektrikar shanel misto - na nastence Hledame vyuceneho elektrikare. Kdyz se na to zeptal sveho kontaktu, ta zaklapla desky s vetou "to neni pro vas, prijdte pristi mesic". Hm...

georges*

Tak jinak. Nehledejte si jinou práci, založte si živnost či s.r.o. Ale to je asi blbost, založit odbory je jednodušší. A nic neriskuju, nic nemusím umět, jen vykřikovat a natahovat dlaň. A když tak soudruh Škromach poradí, coby zasloužilý odborář.

martinaa*

Nejsem pro kdejaka nemakacenka, co krici a dozaduji se penez bez prace:) A pana Skromacha nemuzu ani videt:D Jen vim, kolik schopnych a pracovitych lidi sedi na pracaku a marne ceka... ona veta "kdo se neboji makat, praci si najde", uz dneska bohuzel neplati.

*palec*.souhlas, a také neplatí, že se dá začít podnikat lehce... trh je nasycen a bez masívního úvěru či fin. zdroje resp.jiné silné opory zhola nemožné.

georges*

Jasně. Proto je lepší založit - či vstoupit do odborů - a dožadovat se svých "práv" - na stravenky, plavenky, pro děti na tábor atd. Že majitel si troufl na nasyceném trhu založit firmu? Jeho problém, že?

georges*

Ano, v tom máte naprostou pravdu. Znám pár lidí, co jsou už docela dlouho na pracáku, docela schopných lidí, ale neveznou je nikam kvůli věku. Jak máš přes padesát, tak seš na prac. trhu mrtvej. Můžeš umět cokoliv. Ale tihle lidi nestávkují a nevydírají ostatní svou nečinností.

Je mě divný, že dopraváci bojují proti reformám. Jsou jediní kterých se ty reformy dotknou?

martinaa*

Nejsou, ale vetsina lidi se stavky boji, aby jeste ke vsemu neprisla o misto ci nemela jine problemy. Proto zde stale zustava stejne v haji, jak je nyni.

georges*

Myslím, že to nesouvisí se strachem. Spíš záleží na tom jakej je jejich šéf odborů "Hoffa". Takže když to bude se svýma ovečkama umět, budou protestovat třeba i proti tomu, že je v noci tma.

martinaa*
12.06.11 20:48
stirecek*

Většina lidí se stávky bojí, protože je to režim naučil - bát se a pak budou lidi zobat z ruky, jenže to nejde do nekonečna. Revoluce neměla být sametová, ale krvavá...

zde musím reagovat (naposledy) vyste stále nepochopil, že oni nenatahují dlaň ani tak pro to, co by chtěli, ale v zásadě proto co odpracovali a nikdo jim to nezaplatil! tím míním náročnost povolání vzhledem k výši platu a výhod. Poslanec má vysoké příjmy, prakticky žádnou zodpovědnost, dobrý právníky a navíc imunitu. Zaměstannec sotva prům. příjem a denně se může bát, kdy mu někdo spadne pod tramvaj a pak jej zavřou, že měl dávat víc pozor. (už končim sorry).

amlim*

Manžel je řidič MHD, stávkovat bude nedobrovolně, přišel by o práci, bude držet hubu.

georges*

Před takovýma klobouk dolů, věřím že jich je víc, kteří by do té stávky nešli. Ale když kmotři z odborů rozhodnou, že se bude stávkovat, tak ti, kteří stávkovat nechtějí, mají smůlu.

naihonn*

Bohužel je to trochu složitější. To rozhazování se tu děje už tak strašně dlouho. A pozdvižení začíná až tehdy, kdy se prostě už ale řešení najít musí, jinak jsme v prdeli... Smutný to fakt. Jenže dál nehledat řešení, to by nebylo veselejší, jak můžeme už vidět na dost případech v širokém okolí. Inu, kdo ví, jak tohle dopadne...

 

marenka*
hodnocení

0x

No, projíždíme internet a bude to asi zajímavé. Lidi se svolávají na Facebooku i jiných diskusích, přidají se ke stávce. To bude možná větší akce. *jasne* Takhle, pokud by se zastavilo opravdu všechno, by to mohlo zafungovat na tu naši vládu. *modla*

lm®

Kéž by*modla*

Ale obávám se snad jedině vidle do zad by na ně zabraly*cert*...nebo níž...*smich*

Každý si na nás dovolí jen to ,co my sami mu dovolíme.To je známá věcA v tomhle případě VLÁDA vesrus LID to platí stonásob.

marenka*

Já osobně to moc nevytrhnu, když nebudu jeden den pracovat. On si toho asi nikdo ani nevšimne. *smich* Ale zase nebudu nadávat, když ten den budou třeba zavřené obchody a všechno bude stát. *nevi*

hop®

Mařenko, opravdu bys nenadávala, když "VŠECHNO" bude stát? ... se nedivím... ;)*smich*

P.S.: omlouvám se, nějak jsem se tomu rýpnutí nemohl ubránit... *nevi**hi*

krkovicka*
Noo! Čtu to tady a culím se jak dítě-až po desáte hope.Jaj!
burinka

... la, la, la ... nikdy se nevrátí pohádka mládí, ze všech pohádek ta nejhezčí ... :)

marenka*

*smich* Jo jo, sranda musí být. *ua*

Někdo tu psal o davové psychóze. Už jsem četla z jiných diskusí co se plánuje, asi to fakt bude pěkný rachot. Necháme se překvapit, můj názor je ten, že i když tam bude někdo nový, třeba mladý a z malé strany, jak tu taky padlo, tak to bude fungovat zase tak 5 let. A i ti malí, skromní, si roztáhnou žaludek, otrkají se, zjistí možnosti, ucítí omamnou vůni moci. Já mám divné podezření, že v tom bude spíš než cosi politického, hodně z české nátury.

krkovicka*
Nebudou rohlíčky obzvlášť vypečené ani noviny.Zdá se mi to jako konec světa.Moje Babička,říká už od mého dětství,že se lidi mezi sebou jednou potlučou,no a máme to tady.
marenka*

Krkovičko, odpověděla jste pod mojí poznámku, tudíž je to adresované asi mě. Pečivo je tak drahé, že na vypečené rohlíčky každý den kašlu a zpracovávám i ty gumové. A klidně se pár dní bez pečiva obejdu úplně, někdy máme jen oběd za celý den a šmitec. Noviny, co to je? *frajer*

amlim*

Blokády? Ti strejdové -odboráři si vůbec nedovedou představit následky, oni budou schovaní, ale davová psychoza je hrozná!

 

atreus*
hodnocení

0x

Podle televizních zpráv to vypadá, že v pondělí stávka nebude - snad ve čtvrtek.

Upravené jízdní řády nikde nenajdete.

 

buss
hodnocení

0x

Nějak mi uniká smysl ... asi anonym hledá, když se nebude jezdit, jak by se dalo jezdit. Něco pojede, pak pěškom, na kole, vlastním pohybovadlem. Když byla kdysik týdenní ajznboňácká stávka, tak jsem spal u zaměstnavatele, hradit něco ze svého skrz stávkující...
Proti stávce jako takové nemám nic, to zřejmě většina, už je třeba něco dělat, vláda je v podstatě protilidová. Jenže na druhé straně si hřejí svou polévečku, co se týká zvýšení mzdy. Pak si ovšem musí uvědomit, že je jen několik možností, šetřit, pak šetřit tak, že někdo bude propuštěn a pak zvýšit jízdné. Takže na to doplatíme ostatní, ať bude stávkovat téměř kodokoliv. . Včetně blokád, ať si vymyslí inteligentnější stávku, tak spíše staví lidi proti sobě. Pak i po nich žádat náhradu škody.

Ať udělala kterákoliv vláda cokoliv, doplácíme na to. "Stát" má v podstatě jen to, co vybere na daních od nás. To, že je to necháme rozhazovat je NÁŠ problém. Dělají to, co se jim dovolí. Co po nich vyžadujeme? Mrsknem papír do urny a nadáváme. Ale, kde najít ty lidi, co budou poctiví, pracovat odpovědně pro lid? To se budou střídat, furt někoho hledat a výsledek ...? Myslím, že nejsou, nebo nepůjdou do vlády, nemají důvod se handrkovat. Ostatně, jak to vypadá v obcích? Jsou to prostě typy, co jdou po moci. A je to někde lepší?
Tak jim aspoň pišme Co pro nás děláte za naše peníze, abychom se měli dobře? Na psp, senát, vládu, strany u moci.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Každý má právo na sůj názor, vždy se najde opozice na jakoukoliv vládu. Znáte někod nějaký stát či státní žřízení, kde se na ně nenadává?

Odboráři jsou tu od toho, aby šli vládě po krku, ale proč nejdou vládě, a jdou normálnímu lidu? Jako že nepojede autobus do práce...to uškodí komu?

Levice a pravice = nebe a peklo ...klidně si slova můžete přehodit...(peklo nebe)

erikch*

Milane zdravím,přesně v duchu reakce "Jako že nepojede autobus do práce...to uškodí komu?...",každému racionálně uvažujícímu jedinci je jasné,že nejedoucí bus MHD(obrazně) nechá vládu a její představitele naprosto chladnými...Ale třeba výpadek spotřební daně a DPHáčka z paliv(benzín nafta),cigaret alkoholu(a dalších,kde už ale třeba spotřebka není tak výrazná) byť za jeden jediný den-to by stát pocítil-a velmi citelně...! Dovedete si předtsavit tu nějakou konkrétní cifru jen třeba u benzínu za den...? Vezměme si,že z jednoho jediného litru benzínu má stát necelých 18 kaček na spotřebce a DPH-kolik miliónů litrů se denně vytočí-plácnu odhadem 50,100... krát 18 a máme to někde ke 2 miliardám kaček,a to jsme "jen" u benzínu za jeden jediný den...Kdyby se(třeba) odborům podařilo,ale je jedno kdo by to zpunktoval...(díky netu by to nebylo až zas tak nereálné), sjednotit většinu populace aby jeden jediný den netankovala paliva na čerpačkách,což by mimojiné v praxi znamenalo i další značné výpadky v příjmech státu třeba na mýtném,pokutách atd...-to by byl reálně namířený protest proti vládě-mít v příjmech výpadek třeba 5 miliard,to by asi Kalousek čučel...,to by bylo opravdu citelné,no a při pokusech o "odvety",jakože za odměnu by zas avizovali nějaké zvyšování, ze strany MFinancí(Kalouska a spol.),tak hups a znova-stačí jeden jediný den...Tohle je podle mne cesta,třeba nenatankovat (ideálně rovnou moc nejezdit)zrovna v ten jeden den většině nijak neublíží,nic co by se nedalo zvládnout-ale efekt by byl v konečném součtu až nepředstavitelný...Prostě takovej klidnej šprajc na stát...Co vy na to...?

amlim*

škoda, že už nemám bodík, toto je mnohem chytřejší než ta stávka, která se chystá...násilí plodí násilí!

lm®

ISLANĎANÉ JSOU PAŠÁCI!
=======================
I naše média nás doposud zásobovala do posledního detailu o
nepokojích v Egyptě a Libyi.
Mlčela však zarytě o revoltách a příkladné ukázce občanské revolty a
revoluce, která se
odehrála před dvěmi lety na Islandu, kde občané donutili odstoupit
celou vládu i starou
politickou reprezentaci a přepsat ústavu.
Právě proto, že případ Islandu je modelem skutečně občanské
revoluce, byl tento případ
velmi záměrně ututláván. Cenzura revoluce na Islandu je nejlepším
důkazem, jak se zachází s informacemi, které můžou být co i jen
náhodou nebezpečné pro stávající politickou a ekonomickou elitu.
Na Islandu lidé rezignovali na jakoukoliv podobu vlády, velké banky
byly znárodněny a bylo rozhodnuto, že lidé ani náhodou nezaplatí
dluhy, které vytvořili dosavadní
politici, protože je to výhradně problém jejich špatné finanční
politiky, ne občanů. V nové ústavě bylo zakotveno, že přímo občan je
hlavním politickým protagonistou, nikoliv politik.
Island je v současnosti nejlepším příkladem mírové a důstojné reakce
veřejnosti proti svévůli této moci, která dovedla jejich zem ale i
celý svět ke krizi. Nový Islandský model jasně ukazuje, že politici
musí mít strach z reakce lidí, pakliže nebudou neustále
jednat ve prospěch nich. Ne ale strach o život ale o především o
svoji kariéru a nahrabaný majetek!Umlčená fakta o Islandu:
V roce 2008 byla znárodněna největší banka. Měna se zhroutila, trh
pozastavil
svou činnost. Země zkrachovala.
Rok 2009. Obrovské protesty před parlamentem, lidé donutli k
rezignaci předsedu
vlády a celý jeho vládní blok.
Politici volají po splacení dluhu vůči Británii a Nizozemsku a to ve
výši
3.500 milionů eur, což je částka, kterou má zem zaplatit v příštích
15 letech s
5,5% úrokem.
Rok 2010. Lidé znovu jdou do ulic a vybojují si zákon o obecném
referendu. V lednu
2010 ho prezident sice odmítne ratifikovat, a oznámí, že ho bude
konzultovat s EU.
Lidé tedy znovu vyšli do ulic. V březnu se navzdory prezidentovi
konalo referendum, jehož výsledek byl, že 93% lidí odmítlo zaplatit
uměle vytvořený a nafouknutý dluh vůči Británii a Holandsku.
Vláda byla velmi důrazně donucena k tomu, aby zahájila vyšetřování,
které mělo jasně pojmenovat právní odpovědnost předešlých i
dosavadních státních představitelů za krizi. Výsledek byl takřka
okamžitý.Došlo k zatčení několika vedoucích bankéřů a manažerů
státních institucí jmenovaných starou vládou. Interpol vydal rozkaz
a všichni v podvodech zúčastnění bankéři a manažeři najednou
urychleně utíkali z Islandu.
Lidé Islandu si potom dali dohromady sami svou zcela novou ústavu,
která vůbec není kopií staré a zkostnatělé dánské ústavy, především
chránící původní prohnilý politický systém jako tomu bylo ostatně
vždy doposud.
Nové ústavodárné shromáždění složené přímo z lidí volených přímo
lidmi, a ne stranami, zahájilo svoji činnost již v únoru 2011 a
předložilo návrh ústavy na základě všeobecného občanského konsensu a
doporučení. Musí být ještě schválena parlamentem, který byl vytvořen
po nových volbách.
Stručná historie islandské revoluce: vynucené odstoupení celé vlády,
vynucené znárodnění bank, obecné referendum na všechno, uvěznění
odpovědných lidí za krizi a přepsání ústavy
přímo občany a ne zkorumpovanými poslanci zaběhlých stran.
To co se stalo na Islandu, bylo proto velmi nelibě pozorováno mnoha
EU politiky jako je Merkelová, Sarkozy, Cameron, Zapatero,
Berlusconi a další a vyhodnoceno jako nebezpečné pro jejich zcela
zkorumpovaný politickomocenský systém. Bojkot informací o skutečné
podstatě děni na Islandu byl striktně dodržován tisíci novináři v
rámci veškerého korporátního tisku, rozhlasu a televize. Masmédiím
vládní vyjednávači údajně nabídli v některých zemích dokonce i
značné daňové úlevy výměnou za mlčení.
Ale přesto všechno se islandská revoluce dále šíří po Evropě.
Postavila se totiž velmi rázně dosavadnímu zcela zkorumpovanému a
dál neudržitelnému systému voleb do "zaběhnutých" politických stran
a dává celé Europě i světu lekci z opravdu lidové demokracie. Věřme,
že bude časem všeobecné známa a dříve nebo později zcela právem
řadovými občany oceněna navzdory vládě lží a pernamentního podvodu
od dosavadních politických a ekonomickobankovních elit hnaných
především bezmeznou chamtivostí, které v podstatě zapříčinily tuto
zcela zbytečnou celosvětovou krizi. Touha po svobodě, rovnosti,
všeobecné prosperitě a spravedlnosti bez nadřazeného elitárství
totiž nezná hranic!
Čas k tomu již povážlivě nazrál právě i u nás!

lm®

ISLANĎANÉ JSOU PAŠÁCI!
=======================
I naše média nás doposud zásobovala do posledního detailu o
nepokojích v Egyptě a Libyi.
Mlčela však zarytě o revoltách a příkladné ukázce občanské revolty a
revoluce, která se
odehrála před dvěmi lety na Islandu, kde občané donutili odstoupit
celou vládu i starou
politickou reprezentaci a přepsat ústavu.
Právě proto, že případ Islandu je modelem skutečně občanské
revoluce, byl tento případ
velmi záměrně ututláván. Cenzura revoluce na Islandu je nejlepším
důkazem, jak se zachází s informacemi, které můžou být co i jen
náhodou nebezpečné pro stávající politickou a ekonomickou elitu.
Na Islandu lidé rezignovali na jakoukoliv podobu vlády, velké banky
byly znárodněny a bylo rozhodnuto, že lidé ani náhodou nezaplatí
dluhy, které vytvořili dosavadní
politici, protože je to výhradně problém jejich špatné finanční
politiky, ne občanů. V nové ústavě bylo zakotveno, že přímo občan je
hlavním politickým protagonistou, nikoliv politik.
Island je v současnosti nejlepším příkladem mírové a důstojné reakce
veřejnosti proti svévůli této moci, která dovedla jejich zem ale i
celý svět ke krizi. Nový Islandský model jasně ukazuje, že politici
musí mít strach z reakce lidí, pakliže nebudou neustále
jednat ve prospěch nich. Ne ale strach o život ale o především o
svoji kariéru a nahrabaný majetek!Umlčená fakta o Islandu:
V roce 2008 byla znárodněna největší banka. Měna se zhroutila, trh
pozastavil
svou činnost. Země zkrachovala.
Rok 2009. Obrovské protesty před parlamentem, lidé donutli k
rezignaci předsedu
vlády a celý jeho vládní blok.
Politici volají po splacení dluhu vůči Británii a Nizozemsku a to ve
výši
3.500 milionů eur, což je částka, kterou má zem zaplatit v příštích
15 letech s
5,5% úrokem.
Rok 2010. Lidé znovu jdou do ulic a vybojují si zákon o obecném
referendu. V lednu
2010 ho prezident sice odmítne ratifikovat, a oznámí, že ho bude
konzultovat s EU.
Lidé tedy znovu vyšli do ulic. V březnu se navzdory prezidentovi
konalo referendum, jehož výsledek byl, že 93% lidí odmítlo zaplatit
uměle vytvořený a nafouknutý dluh vůči Británii a Holandsku.
Vláda byla velmi důrazně donucena k tomu, aby zahájila vyšetřování,
které mělo jasně pojmenovat právní odpovědnost předešlých i
dosavadních státních představitelů za krizi. Výsledek byl takřka
okamžitý.Došlo k zatčení několika vedoucích bankéřů a manažerů
státních institucí jmenovaných starou vládou. Interpol vydal rozkaz
a všichni v podvodech zúčastnění bankéři a manažeři najednou
urychleně utíkali z Islandu.
Lidé Islandu si potom dali dohromady sami svou zcela novou ústavu,
která vůbec není kopií staré a zkostnatělé dánské ústavy, především
chránící původní prohnilý politický systém jako tomu bylo ostatně
vždy doposud.
Nové ústavodárné shromáždění složené přímo z lidí volených přímo
lidmi, a ne stranami, zahájilo svoji činnost již v únoru 2011 a
předložilo návrh ústavy na základě všeobecného občanského konsensu a
doporučení. Musí být ještě schválena parlamentem, který byl vytvořen
po nových volbách.
Stručná historie islandské revoluce: vynucené odstoupení celé vlády,
vynucené znárodnění bank, obecné referendum na všechno, uvěznění
odpovědných lidí za krizi a přepsání ústavy
přímo občany a ne zkorumpovanými poslanci zaběhlých stran.
To co se stalo na Islandu, bylo proto velmi nelibě pozorováno mnoha
EU politiky jako je Merkelová, Sarkozy, Cameron, Zapatero,
Berlusconi a další a vyhodnoceno jako nebezpečné pro jejich zcela
zkorumpovaný politickomocenský systém. Bojkot informací o skutečné
podstatě děni na Islandu byl striktně dodržován tisíci novináři v
rámci veškerého korporátního tisku, rozhlasu a televize. Masmédiím
vládní vyjednávači údajně nabídli v některých zemích dokonce i
značné daňové úlevy výměnou za mlčení.
Ale přesto všechno se islandská revoluce dále šíří po Evropě.
Postavila se totiž velmi rázně dosavadnímu zcela zkorumpovanému a
dál neudržitelnému systému voleb do "zaběhnutých" politických stran
a dává celé Europě i světu lekci z opravdu lidové demokracie. Věřme,
že bude časem všeobecné známa a dříve nebo později zcela právem
řadovými občany oceněna navzdory vládě lží a pernamentního podvodu
od dosavadních politických a ekonomickobankovních elit hnaných
především bezmeznou chamtivostí, které v podstatě zapříčinily tuto
zcela zbytečnou celosvětovou krizi. Touha po svobodě, rovnosti,
všeobecné prosperitě a spravedlnosti bez nadřazeného elitárství
totiž nezná hranic!
Čas k tomu již povážlivě nazrál právě i u nás!

doplněno 13.06.11 12:52:

omlouvám se za duplicitu,nechápu čím jsem ji zavinila.

pt®

"Im", už jsem rozdala bodíky *palec*. - stařenka

lui*

Ten odkaz nefunguje. Prosím ještě jednou, když tak do vnitřní pošty. Děkuji.

lm®

Ten odkaz nefunguje ani mně,všímejte si jen prvního přáspěvku o Islandu.Ten druhý je duplicitní nesmysl, nechápu jak se mi to "povedlo".*hi*

Jinak tuto informaci jsem dostala mailem a zaujala mne natolik,že jsem se s vámi všemi o ni chtěla podělit.Navíc si myslím,že je víc než dost k tématu.

stirecek*

erikch: taky už nemám bod, škoda! Takhle přimáčknout několikrát v roce ty darebáky ke zdi by možná mělo nějakou odezvu nebo smysl k jednání o reformách, ale ne takových, jaké dnešní vláda předvádí. Školu máme za rohem, obchod za druhým, do práce dojdu klidně pěšky, ale i kdybych nemohl, není problém si vzít volno, protože vlakem je životně nebezpečné cestovat, tam se berou jen odměny, ale údržba žádná a takhle to funguje všude a ve všem. Je třeba aby lidi byli jednotní a nenadávali kvůli tomu, že se jeden den nedostanou do práce. Děláme to hlavně kvůli sobě a našim dětem...

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

ČT 24 právě probíhá HYDE PARK,

jako v Černých Baronech...chce se mi zvracet...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]