Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
nějaké předměty prodávám (nechám si je zaslat od výrobce domu a potom odešlu zákazníkovi) a nějaké předměty zprostředkuji (např. na aukru, nechám si zaplatit a potom to objednám zákazníkovi na jeho adresu)
Jaké doklady si musím schovávat pro finanční úřad pro případnou kontrolu? Bude mi stačit výpis z účtu ze kterého se pozná kolik peněz mi přišlo?
Děkuji za rady
frantaa. Vedení účetnictví má na celkový finanční efekt živnostníka větší vliv, než samo podnikání. Jinými slovy. Jestliže o účetnictví nevíš zhola nic, tak ho , prosím Tě, dej někomu dělat
. Bude Tě to stát pár kaček za účetní, ale je to pořád lepší, než při případné kontrole mít nedoplatky a sankce vůči FÚ.
Teoreticky by Ti ten výpis měl stačit. Ale záleží, jak si budeš uplatňovat výdaje. Ono se to účetnictví sice jmenuje jednoduché :D, ale ono to zase až tak jednoduché není.
Odkud jsi?
kousek od karlových varů...
mám v excelu tabulku kde mám napsanou cenu, kolik to stálo, kolik sem vydělal, co sem prodal a komu (většinou přezdívka z aukra) a ve výpisu mám stejnou částku a evidovanou že v poznámkách je přezdívka z aukra...
pokud to mám jako zprostředkování tak prý nemůžu dát do nákladů když to nechám zasílat na zákazníkovo adresu takže daně budu platit paušálem...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.