Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak léčit hlasivky?

Od: needhelp* odpovědí: 4 změna:

Ahoj,

zpívám v kapele a poslední dobou (asi měsíc) mě nějak trápí hlasivky. Myslím, že je to hlavně tím, že nedbám na správné rozezpívání a hlasivky tím pak hodně zatěžuju. Snažím se pít vincentku, která mi je vždycky uvolní od chrapotu a zpívá se mi i líp, ale neni to trvalé. Teď už dokonce zacházím do slušného chrapotu i při dlouhém mluvení.

Má na to vliv i jak dlouho spím? (měla jsem hektický měsíc a spala každý den max 6 hodin, je mi 18)

Přemýšlela jsem i nad návštěvou lékaře, ale nevím který by se mohl specializovat...?

Děkuju

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

des*
hodnocení

0x

Zajděte na ORL,kde vám to zakážou.Pokud někdo nestíhá normální zatížení,zničí si trvale hlasivky,o rakovině z kouře nemluvě.

martinaa*
hodnocení

0x

Ahoj, taky zpivam a vincentku jsem v zivote nepouzila, je to hnus:D Pouzival Müllerovy pastilky proti chrapotu s islandskym lisejnikem, sezenes v lekarne. Vynikajici vecicka. Jinak spanek by na hlasivky vliv mit nemel, ja jsem spala kdysi denne ctyri hodiny a zpivala obden, pohoda. A rozezpivavam se primo na lehcich pisnickach nebo jednou tydne ve sboru, ale pred zpivanim nikdy, to by taky nemelo mit velky vliv.

Nemas nejakou alergii? Nezalezi, jestli jsi ji predtim nemela, alergie se vyvijeji s vekem... zrovna ted je v ovzdusi hodne a hodne alergenu. Skoc si za doktorem, kamaradka, co se mnou chodila do sboru, najednou zacala strasne chraptet a hur se ji zpivalo, doktorka ji rekla, ze ma proste pretazene hlasivky, nesmela dva roky vubec zpivat, mluvit nahlas atd. Vylecila se, ale bylo to docela drsny... obvodak ti poradi, kam jit, nejspis k foniatrovi, kam se muzes objednat i bez doporuceni obvodaka. Jistota je jistota.

needhelp*
hodnocení