Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ponižující práce - jít na brigádu?

Od: sasa* odpovědí: 47 změna:

dobrý večer,

požádala bych vás o radu, předem prosím, snažte se vžít do mé situace, do stavu současné mládeže...

Studuji práva, od září do června každý rok (již 4 roky, už od gymplu) pracuji brigádně v divadle, pak jsou divadelní prázdniny. Každý měsíc si polovinu výplaty nechávám pro své potřeby a zbytek ukládám. Našetřených peněz mám za ta léta dost (oproti ostatním studentům, co žijí z ruky do huby), ale každý rok sháním brigádu i na léto, přece jen vysokoškolské prázdniny jsou dlouhé...no a letos kde nic tu nic, už od března nic (nehledám žádnou VIP brigádu, ale zamítavé odpovědi mi přišli i z prodejny bot či balírně potravin z aspiku) no a dnes přišla nabídka od známý...doplňování zboží v supermarketu, přes noc na deset hodin...jediné potraviny, které jsou u nás ve městě nonstop...tudíž veškerá mládež když jde koupit chlast jde sem...upřímně přijde mi to ponižující práce, vím, že mě všichni odsoudí a budou se na mě dívat skrz prsty, že je to pro póvl...vím, že v dnešní době si všichni hrajou na něco a kamarádky mi narovinu řekli, že je to prostě práce, co dělat nemohu, že radši ať jím suchý chleba a piju vodu než tohle..mám ten samý pocit, přesto nechci žít z ušetřených peněz, chci něco dělat...ale brigády nejsou, já mám šanci aspoň na něco...zítra dodělám poslední zkoušku (jako šprt jsem vše dělala v předtermínu) a chtěla jsem po náročném roku relaxovat, ale problém je, že se musím rozhodnout do zítřka a kdyžtak hned ve středu nastoupit, upřímně otrávilo mi to celý den, jsem nechutná, rozbolela mi hlava, jenže naši můj důvod nechápou, jsem prý měkká, táta mi řekl, že on, aby si vydělal, tak dřel v mých letech na brigádě s krumpáčem...co si o tom myslíte? Vzít nevzít? Také vám to přijde tak potupné a ponižující?

47 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

cibuk*
hodnocení

3x